Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Niet leveren Lijst van de Samsung Frame

(Onderwerp aangemaakt op: een maand geleden)
108 Weergaven
Pirofix
Apprentice
Opties

Dag, Ik heb maanden geleden al voor de frame de verwisselbare lijst besteld en dat is ook goed gekeurd,  maar er is nog steeds niets geleverd. Ik vind het ondertussen schandalig lang duren om een klant zolang met een incompleet product te laten zitten. Ik verwacht toch echt wel actie op zeer korte termijn. Registratienummer NLD13208333BSGM.

3 Antwoorden
Pirofix
Apprentice
Opties

Hoe triest kan het zijn met de levering van de verwisselbare lijst van de frame. Als ik de reacties van Samsung naar iedereen lees dan is dat heel de tijd hetzelfde verhaal. Communiceren op 1 lijn en het wordt zsm geleverd. Problemen met de voorraad en maar verkopen die televisies met de promotie er aan vast als belofte. In mijn ogen is het gewoon oplichting en laten ze je zitten met een incompleet product. 

Pirofix
Apprentice
Opties

Overal dezelfde reactie van jullie maar geen actie ondernemen. Jullie weten dat er problemen zijn met de levering maar blijven de televisie verkopen met de promotie. In mijn ogen is dat gewoon oplichting.

Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Pirofix,

 

Bedankt voor jouw bericht. Door het grote succes van de actie hadden we niet genoeg voorraad en moest het worden nabesteld. Ik lees wel dat de status van jouw registratie sinds gisteren staat op 'Delivery In Progress'. Had je ondertussen al contact gehad van de bezorgdienst?

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200