Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Netflix app werkt niet op Samsung UE40D6500

(Onderwerp aangemaakt op: 05-11-2018 03:27 PM)
2515 Weergaven
Dela
First Poster
Opties

Ik heb een Samsung UE40D6500 TV en heb de Netflix app gedownload. Als ik dubbelklik op de app krijg ik een box met “verbinden” en er gebeurt verder niets. Ik heb eerst geprobeerd om een software-upgrade uit te voeren via “ondersteuning”, maar via de online optie kreeg ik de boodschap dat er geen recentere versie was. Op de website zag ik echter dat de nieuwste versie 001028 is terwijl mijn versie 001018 is. Ik heb die dan gedownload op een USB en via de USB de software ge-updatet naar versie 001028. Ik heb dan de Netflix app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar helaas zonder resultaat. Uiteindelijk heb ik dan via de instellingen in de smart-hub gezien dat er bij “Netflix ESN” de vermelding “Not support (X)” staat. Blijkbaar zou de oplossing zijn dat het serienummer (ESN) op de "ESN server" (?) moet gezet worden zodat Netflix het nummer kan herkennen en pas dan zou de app werken. Is er iemand die kan bevestigen of dit zo is of is er iets anders aan de hand ?

De modelcode van mijn toestel is UE40D6530WSXXN en het serienummer : Z8LK3SNB500467E

0 Likes
1 Antwoord
JoeriS
Mastermind
Opties

Goeiemiddag! Ik geloof dat je ons deze vraag al eens via Messenger gesteld hebt, klopt dat? Zo ja, sluit ik mij aan bij het advies van m'n collega om Netflix te blijven kijken middels een Chromecast, aangezien de app niet meer ondersteund wordt door Netflix op deze generatie TV's. Daarnaast heb ik bij onze collega's down under deze link nog gevonden: https://www.samsung.com/au/support/tv-audio-video/netflix-app-not-working/ Hier wordt aangegeven welke series nog over Netflix zouden moeten beschikken.

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes