Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Neo Qled 65 900T Rand beeldscherm wordt steeds lichter. Geen stof. Vervelende schittering! sprake van een productiefout?

(Onderwerp aangemaakt op: 12-03-2025 12:39 PM)
260 Weergaven
EdSterr
First Poster
Opties

20250312_122709.jpg

0 Likes
29 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo EdSterr,

CE Repair heeft een schatting kunnen maken. De kosten zouden dan rond de +- 2000 Euro bedragen. Dit, omdat het hele scherm vervangen moet worden. Je kan ons gerust laten weten wat je wilt doen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
EdSterr
First Poster
Opties
Serieus 🙏 is dit een grap! Hoop dat samsung naar aanleiding van mijn geschrokken reactie op een of andere wijze iets anders weten te bedenken voor een trouwe klant. Hoop dat je dit begrijpt. Groet, Ed
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Ik kan goed begrijpen dat de situatie als erg zuur kan ervaren. Wat ik wel kan doen is voor de zekerheid een ticket aan te maken voor onze interne afdeling. Ze kunnen het van hun kant onderzoeken of er nog andere mogelijkheden voor je zijn. Je kan via het privébericht ons nog voorzien van jouw persoonsgegevens, e-mailadres en telefoonnummer.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
EdSterr
First Poster
Opties

XXXXX, XXXXXX Hoop dat ze inderdaad met een beter voorstel komen. Erg geschrokken, want zo oud is deze tv nu ook weer niet, en was niet goedkoop. Blijf hopen staat samsung niet in de kou laat staan. Wacht het vervolg af. Bedankt tot zover. Groet, Ed

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de gegevens Ed,

Kan je mij nog voorzien van de winkel van aankoop? Dan is jouw ticket compleet.

Met groet,

Ajay

Community Manager
EdSterr
First Poster
Opties
Via customer service shobmaill3ABWMVNru.jpg
0 Likes
EdSterr
First Poster
Opties
Weet of het is gelukt met de info. 23 juni geleverd in amstelveenOfUhCtEqA1.jpgWYlYGjuzyJ.jpg
0 Likes
EdSterr
First Poster
Opties

Is mijn bericht /info goed aangekomen?VpjS5TMXWW.jpg

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de gegevens EdSterr,

Jouw ticket is nu compleet. Binnen enkele dagen neemt mijn collega van de interne afdeling contact met jou op. Wanneer je na een tijd nog steeds niks hoort, kan je mij gerust weer een bericht sturen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
EdSterr
First Poster
Opties
Oke🙏
0 Likes