Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

NAD C368 aansluiten op Samsung QE65Q90T als home cinema set via E-ARC

(Onderwerp aangemaakt op: 26-03-2024 07:42 PM)
246 Weergaven
74WJK
Apprentice
Opties

Hoe kan ik mijn NAD C368 versterker via E-ARC koppelen als home cinema systeem? Er staan meerdere NAD versterkers op de lijst die op de televisie verschijnt als je de koppeling wilt maken, maar de C368 staat er niet tussen.  Ik heb de HDMI module van NAD speciaal gekocht voor dit doel.  

0 Likes
6 Antwoorden
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedeavond @74WJK ,

E-ARC. heb je sowieso niet nodig. Deze set ondersteunt geen eARC, alleen stereo.
Waarschijnlijk heb je de MDC HDM-2. Je zou verschillende uit de lijst kunnen proberen.
Als het niet werkt, dan wordt deze NAD waarschijnlijk niet ondersteund of het komt door de module..

signatureee
Groet, Dick

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @74WJK ,

Is het nog gelukt om de NAD te koppelen?

signatureee
Groet, Dick

74WJK
Apprentice
Opties

Dag Dick,

Dankjewel voor de hulp.  Helaas is het niet gelukt. 

Gr.

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @74WJK ,

Dat is even geleden 😉. Kun je niet een optische verbinding maken?
De NAD heeft 2 aansluitingen en je kunt toch alleen maar stereo weergeven..

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Jan Smit73
First Poster
Opties

Goedemorgen,

Ik zit met zelfde probleem met mn c388. Heeft u inmiddels een oplossing gevonden? 

0 Likes
74WJK
Apprentice
Opties

Helaas niet op de manier die ik voor ogen had. Wat ik gedaan heb is de versterker wel via de HDMI module aangesloten en  het ontvangtskanaal voor de afstandsbediening van de versterker aangepast op die van de afstandsbediening van de tv. Resultaat is dat het tv geluid via de boxen van de versterker wordt afgespeeld en ik het volume kan regelen met de afstandsbediening van de tv. Er zijn wel problemen. Bij sommige zenders valt kort het geluid weg. Dat gebeurt bijvoorbeeld als tijdens reclameblokken bij het starten van een nieuwe commercial of bij het journaal van de nieuwslezer naar een verslaggever gaat. Niet de moeite om een aparte MDC module voor een NAD versterker aan te schaffen. Het selecteren van een andere (wel door Samsung ondersteunde versterker) werkt niet. 

0 Likes