op 22-12-2023 04:36 PM
Ik heb in mijn Living een QE65Q7 hangen en wil daar de app van GO PLAY en VRT MAX op downloaden. Echter in de zoekfunctie vindt mijn TV die apps niet. (Hij vind wel TV Vlaanderen app én VTM GO )...
Ik heb dat nu opgelost met een Chromecast aan te sluiten met daarop ALLE 4 de Belgische TV apps, maar eigenlijk moet mijn TV dat zelf kunnen zonder dat ik die Chromecast nodig heb, Toch?
en klein detail, de laatste week is mijn S23Ultra reeds 4 x vast gelopen (Sinds ik Galaxy toestellen gebruik en dat is sinds de S6 is dat nog NOOIT gebeurd). Het scherm bevriest en ik kan niets meer doen. Wanneer ik het scherm uitzet en terug aanzet werkt alles terug normaal.. jullie bekend?
Met vriendelijke groeten
Eddy Van Nuffel
Opgelost! Ga naar oplossing.
22-12-2023 04:52 PM - bewerkt 22-12-2023 04:58 PM
Goedemiddag @Members_tOQg3Xr , Eddy,
De GoPlay app is alleen beschikbaar voor Android devices. Samsung tv's draaien onder Tizen OS.
De VRT MAX app is alleen beschikbaar op Samsung tv's van modelaar 2019 of recenter.
Jouw tv is uit 2018. Zou je voor de S23 Ultra een apart topic willen aanmaken in Smartphones?
Dan blijft het overzichtelijk. Een nieuw topic kun je hier aanmaken:
https://eu.community.samsung.com/t5/forums/postpage/board-id/galaxy-s23-nl
22-12-2023 04:52 PM - bewerkt 22-12-2023 04:58 PM
Goedemiddag @Members_tOQg3Xr , Eddy,
De GoPlay app is alleen beschikbaar voor Android devices. Samsung tv's draaien onder Tizen OS.
De VRT MAX app is alleen beschikbaar op Samsung tv's van modelaar 2019 of recenter.
Jouw tv is uit 2018. Zou je voor de S23 Ultra een apart topic willen aanmaken in Smartphones?
Dan blijft het overzichtelijk. Een nieuw topic kun je hier aanmaken:
https://eu.community.samsung.com/t5/forums/postpage/board-id/galaxy-s23-nl
op 15-04-2024 07:16 PM
Om met airplay te gebruiken werkt goplay ook niet. De tv wordt gevonden, maar ik blijf in de laad modus zitten. Hij toont hoeveel minuten het programma duurt, dus de tv vindt effectief wel de verbinding, maar het programma begint niet te spelen. Nochtans is de wifi dezelfde. Het moet toch mogelijk zijn om alle programma’s te spelen, anders was een Samsung kopen weggesmeten geld. Hoe moet ik dit oplossen?
op 15-04-2024 07:27 PM
Goedenavond @Stephanieabc ,
Lastig op te lossen zonder de gegevens van de tv 🤷♂️. Wat is de volledige Model Code van de tv?
Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Als de tv aan de muur hangt, dan even het aankoopbewijs checken of hier kijken:
Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv. Graag incl. de letters XXN.
Wat is de huidige softwareversie van de tv? Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv.
op 16-04-2024 02:17 PM
op 16-04-2024 03:12 PM
Dat lukt hoor, Dick.
TV is QE55QE1CAUXXN
Softwareversie is T-NKLCDEUC-1402.6, E1371400, BT - S
op 16-04-2024 03:19 PM
Hoi @Stephanieabc ,
Thanks! Gaat het alleen over GoPlay? Of zijn er meerdere apps die niet werken?
Doe je het op deze manier? Beide apparaten op hetzelfde netwerk?:
https://support.goplay.be/hc/nl/articles/24187376838161-GoPlay-content-streamen-via-Airplay
op 16-04-2024 06:55 PM
Dag Dick,
Ik doe het exact op deze manier. En ik heb het enkel bij Goplay, de andere heb ik kunnen installeren, als app. Bij (enkel) Goplay lukt dat niet, zoals de man hierboven beschrijft. Het heeft in het begin wel gewerkt, je had een beetje geduld nodig, maar het startte wel, nu blijft het wieltje op het scherm lopen en wordt de film of serie niet opgestart. Hij toont echter wel het aantal minuten, dus het moet zijn dat de connectie wel lukt, maar niet helemaal doorkomt of zo. Ik heb bedrijfsinternet, dus ik denk niet dat het daaraan ligt. Elk ander toestel werkt vlot met wifi.
Mvg
Stephanie
op 16-04-2024 06:57 PM
Hey @Stephanieabc , Stefanie,
Laat er anders even remote naar kijken:
https://www.samsung.com/nl/support/remoteservice
Op de site staat aangegeven wat het inhoudt en hoe je dit moet aanvragen.
Eerst SMART TV’S selecteren en daarna naar beneden scrollen.
Houd je ons op de hoogte?
Fijne avond!
op 18-04-2024 09:13 AM