Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Met Samsung afstandsbediening de Samsung TV en de ziggo mediabox aan en uit zetten

(Onderwerp aangemaakt op: 27-08-2022 11:40 AM)
6341 Weergaven
Ansl1
Explorer
Opties

Sinds kort een TV Samsung Neo QLED 43QN90B (2022) gekocht. Alles werk uitstekend. De Samsung afstandsbediening is nu ook gekoppeld aan de Ziggo media box. Er is nog 1 klein dingetje wat niet lukt: zorgen dat de Samsung afstandsbediening de ziggo mediabox en de Samsung TV kan uit zetten zodat ik echt maar 1 afstandsbediening nodig heb. Weet iemand hier iets over? Zou fantastisch zijn.

Ga naar Instellingen->Algemeen->Beheer externe apparaten->Anynet+ (HDMI-SEC).

Als je een paar seconden op het knopje met de 4 kleuren drukt en dan voor de middenoptie kiest, verschijnt een menu waarmee je de Mediabox XL uit kunt zetten.

bovenstaande optie: Anynet staat aan, paar seconden op 4 kleuren drukken, breng me niet verder, staat geen middenoptie bij.

Samsung TV model: QE43QN90BAT

Model CODE: QE43QN90BXXN

Ziggo mediabox Next van Arris

Spring naar oplossing
23 Antwoorden
Ansl1
Explorer
Opties

Nog geen hulp op afstand, ga ik binnenkort doen. Fijne avond

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

U2!

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Oplossing
Ansl1
Explorer
Opties

Samsung gebeld voor hulp op afstand. De hulp op afstand is niet nodig om dat alles wat ik met jou heb doorgenomen niet hoeft te worden herhaalt. De medewerker denkt dat er een software update komt waarin dit probleem wordt opgelost. Voor de zekerheid heeft hij alles nog een keer genoteerd en zal hij het doorgeven aan de tech. Dienst.

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Ansl1 , Ans,

Bedankt voor je terugkoppeling! Hopelijk wordt het snel opgelost..

signatureee
Groet, Dick