Ik heb sinds 2 jaar een televisie Samsung UE50TU8070. Die deed het prima toto vandaag.
Het beeldscherm gaat niet aan, dus ik krijg geen beeld,... Bekijk bericht
Goedendag,
Familie lid heeft bovenstaande type TV aangeschaft in 2016. (Italië)Plots verscheen een vlek op het scherm en is niet meer weg te... Bekijk bericht
Mijn televise vertoont kuren..Heb een UE55HU8500
Heb al de stekkers en kabels eruit gehaald, goed lang gewacht en opnieuw aangesloten, zonder... Bekijk bericht
Geachte Samsung,
Eind april 2020 heb ik een nieuwe tv van jullie aangeschaft (QE65Q65RALXXN)Na 5 maanden begon het product strepen en rare... Bekijk bericht
Beste,
elke keer als ik mijn ps5 wil gebruiken dan zegt mijn tv dat ik geen HDMI signaal heb. Als ik dan probleem oplossen gebruik, de HDMI kabel... Bekijk bericht
Hallo,
sinds een paar dagen is er op mijn Samsung UE55RU7020WXXN een verticale donkere band te zien rechts van het midden van het beeld. Deze... Bekijk bericht
Deze tv en tvdecoder werken niet lekker samen. Vaak komt het signaal niet lekker door bij de tv.
Wat dan werkt is dat ik via instellingen... Bekijk bericht
In aanstthings op mijn Samsung Galaxy A53 bij verbinding met mijn Samsung Smart tv de UE,5STU7020EXXM blijf ik de melding krijgen dat mijn tv... Bekijk bericht
Ik heb 3 Samsung Smart Monitoren M5 gekocht. Eentje kan ik er aansluiten op mijn laptop. De andere 2 krijg ik geen connectie mee.
Wat ik ook... Bekijk bericht
Sinds kort een Creative stage 2.1 soundbar op Samsung tv EU37C6000 aangesloten. Anynet+/CEC ziet de soundbar als receiver, maakt verbinding... Bekijk bericht
MODEL: UE55MU7070LXXN
Wanneer ik de tv aanzet is er geen probleem met het beeld. Na enige tijd (ong. 1u) begint het beeld te verspringen van... Bekijk bericht
Goedemorgen,
Vanochtend toen ik mijn tv aan deed zat er een horizontale streep in het scherm van ongeveer 15 cm breed. Hij is er nu nog steeds... Bekijk bericht
Ik gebruik nu twee jaar DuplexPlay IPTV, maar moet nu niet verlengen en dat lukt niet. (server zou niet klaar zijn), maar dat is al dagen zo. Op... Bekijk bericht
Ik ben sinds November 2021 in het bezit van een 65QN95A Neo Qled en al enige maanden niet blij met de TV. Ik zie namelijk regelmatig een wat... Bekijk bericht
Sinds kort ben ik in bezit van een Samsung Curved 49inch type #UE49MU9000Tevens heb ik nog een Vogels Thin 545 muurbeugel.
Omdat de tv curved... Bekijk bericht
Ik heb een bericht met een technische vraag gedaan in deze community, maar die wordt aangemerkt als spam. Pogingen om dit te corrigeren mislukken.
... Bekijk bericht
Beste mensen.
Ik heb al een tijdje een probleem en van alles geprobeerd maar het probleem krijg ik niet opgelost.
Ik heb onlangs een Samsung... Bekijk bericht
Ik heb een andere tv gekregen , maar als ik de Tv aanzet gaat het beeld direct op zwart , geluid blijft wel aan , heb alleen iets aan de kleur... Bekijk bericht