13-08-2021 01:57 PM - bewerkt 13-08-2021 01:58 PM
Hallo,
Ik heb begin dit jaar (of eigenlijk, december 2020) een Frame 50" (qe50ls03t) gekocht. Heb toen niet de tijd gehad om er een lijst bij te bestellen - maar die wil ik nu wél! Ik kan alleen nergens de eikenhouten lijst meer krijgen! De promo-actie werkt sowieso niet voor mijn TV. Op de samsung site staan een aantal bedrijven die 'm zouden moeten hebben, maar die hebben 'm niet. Ik wil 'm wel heel graag (evt zelfs zonder promotie)!
Groeten,
Ruben
Opgelost! Ga naar oplossing.
13-08-2021 02:10 PM - bewerkt 13-08-2021 02:12 PM
Goedemiddag @RubenRubenRuben , Ruben,
Deze lijst is eigenlijk niet meer beschikbaar. Er is sowieso geen promo meer voor.
Hier misschien nog: https://elektro-eyckerman.be/nl/product/samsung/vg-scft50be/455484
13-08-2021 02:10 PM - bewerkt 13-08-2021 02:12 PM
Goedemiddag @RubenRubenRuben , Ruben,
Deze lijst is eigenlijk niet meer beschikbaar. Er is sowieso geen promo meer voor.
Hier misschien nog: https://elektro-eyckerman.be/nl/product/samsung/vg-scft50be/455484
op 13-08-2021 02:17 PM
Bedankt!
op 31-12-2021 12:25 AM
Vandaag volgende klacht ingediend: Mijn man en ik hebben the Frame gekocht in juni 2020. Er was toen een actie om daarbij de wisselbare lijst gratis te krijgen. Wij wilden niet een zwarte lijst maar die was als enige op voorraad en altijd inlog problemen. Daarna een paar keer geprobeerd een lijst te kopen (wij willen eiken maar onderhand ook al blij met een witte als het niet anders kan). Ik neem nu 1,5 jaar na aankoop contact op om uit te vinden waar ik nu na al die tijd wél een keer een wisselbare lijst kan kopen en dan blijkt dat het nog steeds niet kan én de actie op de lijst gratis te kopen ook al verlopen is!! Ik dien hierover een klacht in omdat ik een TV heb gekocht die als sierraad dient voor de woonkamer mét juist die mooie lijst en nu kan ik de lijst al 1,5 jaar nergens kopen.
op 31-12-2021 09:32 AM
Goedemorgen @MvanVilsteren ,
Er zijn nogal wat The Frame tv's. Wat is de modelcode van de tv?
Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv...
op 03-01-2022 02:16 PM
Beste @MvanVilsteren, het spijt me te horen van je ervaring met onze promo actie, als je naast de modelcode ook nog je registratiecode van destijds voor ons hebt, kunnen we nog nakijken hoe dat toen is gegaan en wat hier nog in te betekenen valt.
op 15-01-2022 04:34 PM
Goedendag,
Wij hebben ook een slechte ervaring met het nabestelling van de lijst en ik dien hierbij een klacht in. Wij kochten de frame eind november 2021 via de samsungwebshop met telefonische ondersteuning. De verkoper Peter) hielp ons hierbij en vertelde dat de aanschaf inclusief lijst was (mondelinge overeenkomst!). De eerste code die hij gaf werkte niet, maar de tweede of derde wel. Er werd niet verteld dat de code een promocode was, wel dat de kleur van de lijst na montage kon worden opgegeven en nageleverd via de website. Bij de orderbevestiging zaten geen voorwaarden. Als we op de details van de bestelling klikten kwamen we op een pagina waar we niet konden inloggen. En zowel bij de bevestiging als na montage kwam er geen informatie over hoe en waar de lijst na te bestellen. In verband met de feestdagen, de lockdown en een persoonlijke situatie proberen we nu, minder dan 8 weken na aanschaf de lijst alsnog te verkrijgen. Maar we krijgen alleen maar als respons, de promocode is verlopen. Terwijl we in onze aanschaf niet eens kunnen nalezen dat het om een promocode ging! Ons inziens was de aankoop inclusief de lijst en konden we later de kleur nog kiezen. Er is nooit telefonisch aangeven dat hier een tijdslimiet aan zat en dit was in de orderbevestiging ook niet terug te zien. Ik sta echt op het punt om mijn rechtsbijstand in te schakelen. De hele reden dat we hiervoor kiezen is de mooie lijst. Samsung als je dit leest (want per whatsapp of per telefoon worden we ook niet geholpen) en per mail krijg ik 'komt niet aan', het gaat om ordernummer: NLD5682231SHJGF aangeschaft 28-11-2021, gemonteerd 7-12-2021, geregisteerd 8-12-2021, modelcode QE50LSO3AAUXXN. Hopelijk worden we nu wel gehoord, want met alle respect, contact met jullie krijgen gaat niet makkelijk.
Met Vriendelijke groet, Laurens en Yasmine Van der Hulst
15-01-2022 04:56 PM - bewerkt 15-01-2022 05:12 PM
Goedemiddag,
Het gaat inderdaad om een promotie. Waarschijnlijk bedoel je deze:
https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=5EKNPS3ZZNQ9V
Als je naar beneden scrollt naar de Bijzondere voorwaarden, dan lees je daar dat er voor 20 december geregistreerd had moeten worden.
Ik lees dat je 8-12-2021 hebt geregistreerd. Is dit voor de promo of alleen de tv?
Is het ordernummer niet het registratienummer? Een promotie heeft geen promotiecode..
op 15-01-2022 05:19 PM
De registratie betrof de tv. Ik had gehoopt zo info te krijgen over het verkrijgen van de lijst, maar ook dat gebeurde niet. Het was ons niet verteld dat het om een promo ging door de verkoopmedeweker aan de telefoon. Dit is ook niet in de orderbevestiging na te zien.
op 15-01-2022 06:22 PM
Hoi @yasmine1983 ,
Het is ook erg verwarrend. De informatie van Peter klopt dan niet.
Ik begrijp dit niet: " De eerste code die hij gaf werkte niet, maar de tweede of derde wel."
Wat werkte er en waar heb je die ingevuld?
Jammer dat je dit mondeling hebt gedaan. Als je het online had gedaan, dat was het duidelijker geweest.
Als voorbeeld: https://www.samsung.com/nl/tvs/qled-tv/ls03a-50-inch-the-frame-art-mode-4k-smart-tv-black-qe50ls03aa...
Klik daar bij Aanbieding op 'hier'. Je komt dan op de site waar je je kunt registreren.
Onderaan de pagina staan de Bijzondere voorwaarden..