op 11-01-2021 10:54 PM
Ik overweeg een Frame TV te kopen en in de beschrijving van de Frame TV zie ik dat er een kabel van 5 meter bij zit. Maar ik hang de TV direct in de buurt van het stopcontact dus ik heb helemaal niet zo'n lange kabel nodig. Is er ook een korte kabel van bijv. 1 of 2 meter beschikbaar? Of kan je de kabel zelf inkorten? Ik weet niet waar ik 5 meter kabel netjes kan wegwerken. Je kiest toch juist voor een Frame TV omdat het dan strak oogt en netjes tegen de muur hangt en dan wil je niet op de grond een hoopje van 5 meter kabel hebben liggen. Kan iemand hier advies over even? Alvast hartelijk dank!
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 12-01-2021 09:43 AM
Goedemorgen @Bob125 , Bob,
Niet iedereen hangt de tv op dezelfde hoogte. Er zijn zelfs mensen die een kabel van 15 meter nodig hebben.
Alleen een The Frame 32 inch heeft een kabel van 2,5 meter. Deze is echter niet geschikt voor een grotere inchmaat.
Inkorten is geen optie, want de kabel bestaat uit minuscule kleine fibers. Zie foto.
op 12-01-2021 09:43 AM
Goedemorgen @Bob125 , Bob,
Niet iedereen hangt de tv op dezelfde hoogte. Er zijn zelfs mensen die een kabel van 15 meter nodig hebben.
Alleen een The Frame 32 inch heeft een kabel van 2,5 meter. Deze is echter niet geschikt voor een grotere inchmaat.
Inkorten is geen optie, want de kabel bestaat uit minuscule kleine fibers. Zie foto.
op 12-01-2021 09:52 AM
Beste Dick, dank voor de uitleg, dit is precies wat ik wilde weten. Bedankt nogmaals!
12-01-2021 09:56 AM - bewerkt 12-01-2021 09:57 AM
Hoi @Bob125 ,
Geen dank! Graag gedaan! Zou je misschien je vraag als ✅Oplossing willen markeren?
Accepteer Oplossing aanklikken. Thanks!
Fijne dag!