op 11-11-2019 09:18 PM
Bijna dagelijks moet ik de Samsung Frame tv opnieuw opstarten omdat de KPN iTV app niet werkt.
ik krijg dan de melding : ' kan de pagina niet laden.....", zie bijgevoegde foto.
Pas nadat ik of de app opnieuw heb geinstalleerd of de TV opnieuw heb opgestart werkt de app.
Maar slechts gedurende de dag. De volgende dag is het weer het zelfde liedje
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 11-11-2019 09:20 PM
dit is dus de foto van het bericht
op 12-11-2019 05:01 PM
op 13-11-2019 08:41 AM
Jazeker, ik heb de tv direct aangesloten op mijn KPN modem
op 24-11-2019 08:09 PM
Beste,
Ik heb zelf de kpn ITV app geinstalleerd op mijn samsung QE65Q6F omdat ik geen zichtbaar tv kastje wilde.
Ik ervaarde veel problemen met de app, erg traag schakelen tussen kanalen, matige beeldkwaliteit en geen gebruiksvriendelijke interface.
KPN meerdere malen gecontact en zij geven zelf ook aan dat de app nog in de kinderschoenen staat en nog niet naar behoren werkt, na 3/4 jaar nog geen verbetering kunnen zien en daarom besloten over te stappen op een 4k abbo.
Uiteindelijk is dit nauwelijks duurder, het grote voordeel is dat bij het abbonement een 4k tv ontvanger wordt geleverd met een bluetooth ab, dus het kastje kan weggewerkt worden.
Wellicht kan dit antwoord je op weg helpen.
op 25-11-2019 08:35 PM
ik heb inmiddels mijn KPN abbonnement aangepast en heb nu ook de Arris ontvangen en geinstalleerd.
TV kijken is nu weer probleemloos. Alleen gaat de ontvanger elke nacht vanzelf op standby en ook lijkt de blootooth afstandbediening aleen op IR te werken omdat ik het steed op het kastj emoet richten om iets gedaan te krijgen.
op 26-11-2019 12:30 AM
Houd de 7 en 9 toets een aantal seconden tegelijkertijd ingedrukt en bt zal inschakelen.
Heb exact het zelfde probleem gehad, succes!
op 27-11-2019 09:21 PM
Top, bedankt voor de tip. In de gebruiksaanwijzing stonden ander toetscombinaties maar die werket dus niet.
simpel de 9 en 7 toetsen ingedrukt houden werkte wel.
nogmaals bedankt