Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Korrelig beeld

(Onderwerp aangemaakt op: 15-03-2022 12:52 PM)
521 Weergaven
Veerle F
Explorer
Opties

Korrelig beeld op Samsung UE65TU7020wxxn provider Telenet . Vooral op Netflix en prime is het echt korrelig beeld . Ik had eerst dezelfde Samsung maar had los beeldscherm . Heb deze zonder problemen vervangen gekregen maar deze moest ik nog volledig zelf programmeren ( dus niet idem zoals de eerste ) we kijken Netflix en prime rechtstreeks via cat 8 kabel . De eerste ( kapotte ) Samsung had echt perfect beeld 

0 Likes
41 Antwoorden
Veerle F
Explorer
Opties

Goedemorgen, nee ze wou me niet doorverwijzen. Update met zo een recente televisie via usb zal ook het probleem niet oplossen zei ze . Ze ging mijn nummer doorgeven aan een firma om een afspraak te maken thuis . Naar het schijnt kan hulp op afstand volgens haar ook mijn beeld niet zien . Dus waren we snel uitgepraat . Hebt u mss de beste instellingen voor deze televisie Dick ?

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Veerle F ,

Raar advies. Ook al zou een update het probleem niet oplossen, is het sowieso handig om de laatste versie erop te zetten.
Dat het updaten stopt op 33% is ook niet gezond. Er staan nog steeds vragen open:
Zou je, als het mogelijk is, een 4K UHD democlip willen bekijken? Zie je het daar ook op terug?
Heb je de tv nog gereset? Heb je hier nog gebruik van gemaakt?:
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/beeld-optimaal-instellen-voor-digitale-tv/
Ik ben nog steeds van mening dat het aan PlayMore ligt. Heb je hierover al met Telenet contact gehad?
Dit krijg je niet weg met beeldinstellingen. Ik ben benieuwd naar de bevindingen van de monteur..

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Veerle F
Explorer
Opties

Heb deze middag een automatische update gehad . Heb de televisie dan ook gereset . Het is niet enkel op playmore maar ook op Netflix , Disney prime , vooral in 4K . Ik denk dat het aan het contrast ligt , dat daar iets fout aan is . Maar ook al zet ik contrast op 0 en contrastverbetering uit het blijft vlekkerig . Maandag zou er iemand komen kijken normaal . Op hoop van zegen . Djw in elk geval voor jullie support en de demo ga ik straks eens bekijken . Fijne avond nog 

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @Veerle F ,

Is er al een monteur langsgeweest?

signatureee
Groet, Dick

Veerle F
Explorer
Opties

Goedemorgen Dick , nee maandag pas . Ik hou je op de hoogte 

Veerle F
Explorer
Opties

Een update , technieker is vandaag langsgekomen en blijkbaar is het beeld normaal . Ik heb het aangekaart dat ik kon vergelijken door hetzelfde type vorige televisie, maar kreeg het er niet in . Het zou normaal zijn in donkere scenes dat het beeld vlekken geeft omdat de televisie uit goedkopere categorie kwam ( daar kwam het ongeveer op neer ) . Dus helaas pindakaas voor mij . De beelden zijn opgestuurd naar Samsung . 

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Veerle F ,

Vreemd verhaal. Wat voor een beelden heb je opgestuurd en waar precies naartoe?
Video's? Foto's? Waarom niet hier gepost?

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Veerle F
Explorer
Opties

De beelden heeft de technieker doorgestuurd. 

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Veerle F ,

Ahh, oké. Hopelijk komt daar nog iets positiefs uit!

Fijne dag nog!

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Veerle F
Explorer
Opties

Ik hoop het maar ik vrees ervoor . Fijne dag ook !