Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Koptelefoon Steelseries arctis 1 aansluiten op TV

(Onderwerp aangemaakt op: 15-06-2020 07:39 PM)
1529 Weergaven
Koptelefoon1
Journeyman
Opties

Ik heb een draadloze koptelefoon(met ontvanger) en daarnaast een Samsung UE40F6320AWXXN. Ik weet dat er Bluetooth op zit, want kan een toetsenbord en muis erop sluiten. Maar deze hierboven genoemde koptelefoon herkent die niet. Ondanks dat ik hem in pairing mode had geplaatst en ook met kabels heb geprobeerd, maar niks hielp. Is het dan zo dat ik een Bluetooth transmitter moet aanschaffen of heeft er iemand een andere oplossing? Hoop graag dat het anders kan, want extra dingen aanschaffen zou dan onhandig zijn. Alvast bedankt.

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Koptelefoon1,

Waarschijnlijk wordt dit niet ondersteund. Gaat het om een Bluetooth ontvanger? Vaak werken dit soort headsets niet op Bluetooth maar radiogestuurd via de USB-ontvanger. Het kan zijn dat als het niet direct werkt op de TV, het simpelweg niet compatible is. Zo had ik dit ook getest op mijn Xbox One, daar werkte het jammer genoeg ook niet.

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Nee hoor, wilde mij ook niet lukken helaas.

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
16 Antwoorden
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Koptelefoon1,

Waarschijnlijk wordt dit niet ondersteund. Gaat het om een Bluetooth ontvanger? Vaak werken dit soort headsets niet op Bluetooth maar radiogestuurd via de USB-ontvanger. Het kan zijn dat als het niet direct werkt op de TV, het simpelweg niet compatible is. Zo had ik dit ook getest op mijn Xbox One, daar werkte het jammer genoeg ook niet.

rsz-846676
0 Likes
Koptelefoon1
Journeyman
Opties

Hoi Bruce, bedankt voor je reactie. Het is inderdaad een koptelefoon met een USB C aansluiting, die dient als een zender. Er staat ook weergegeven, niet compatible met televisie, maar dacht dat er een foefje bestond om het alsnog te koppelen haha. Ik denk zelf, dat Samsung niet toelaat om andere Bluetooth headsets te koppelen. Of is het jou wel gelukt, mocht je dit hebben getest? Wat raad je aan? Hoor het graag van je. Groetjes.

0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Nee hoor, wilde mij ook niet lukken helaas.

rsz-846676
0 Likes
Koptelefoon1
Journeyman
Opties
Duidelijk. Nogmaals bedankt. :smiling-face:
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Geen probleem! Bevalt de headset verder een beetje?

rsz-846676
Koptelefoon1
Journeyman
Opties

Ja hoor, ben er reuze blij mee. Gebruik hem voor me switch, telefoon en voor me werk. Alleen jammer dat die niet geschikt is voor de samsumg tv maar oke. Is er uberhaupt een tv headset, wat ik wel kan gebruiken, weet je dat? 😇 Soms is het wel handig om tv met headset te kijken, wanneer je partner met iemand skypet. 😅

BruceH
Community Manager
Opties

Dan zou hij echt op Bluetooth moeten werken, dus zonder tussenkomst van een ontvanger. Bluetooth oortjes werken vaak ook!

rsz-846676
0 Likes
Koptelefoon1
Journeyman
Opties
Ik heb philips bluetooth oortjes, maar die herkend die helaas ook niet. En die zijn natuurlijk zonder zender.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hmm, laatst heb ik de Galaxy Buds getest, die werken wel. Het kan ook afhankelijk zijn van de Bluetooth versie van het apparaat.

rsz-846676
0 Likes