op 30-12-2021 04:14 PM
We hebben een samsung tv gekocht een 65" Neo QLED 4K 65QN95A.
Ruim op tijd voordat de cash back afliep, hebben we alles netjes ingediend bij samsung.
1 Dag voor dat de cash back afloopt krijgen we een mailtje dat de sticker (stukje doos en sticker) niet aan de voorwaarden voldeed. Dit vind ik een zeer beperkte tijd om te kunnen reageren. Daar komt bij dat de sticker helemaal te zien was op de foto en er niks vreemds was, waardoor het afgewezen zou kunnen worden. 1 dag na de cash back nogmaals een de sticker opgestuurd (met minder karton) . Tot op heden heb ik nog geen reactie vernomen van samsung.
op 30-12-2021 04:17 PM
Goedemiddag @paul7812 ,
Zou je je registratienummer willen posten?
Dan kan het uitgezocht worden. Thanks!
op 30-12-2021 04:21 PM
NLD4457519KZHYX
op 30-12-2021 04:23 PM
Hoi @paul7812 ,
Bedankt! Ik heb het voor je doorgezet naar de moderators van het forum.
Fijne avond!
op 30-12-2021 04:27 PM
Hoi Dick,
Bedankt voor de snelle reactie.
op 03-01-2022 01:15 PM
Hey @paul7812, goedemiddag.
Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!
Als ik je gegevens erbij pak zie ik inderdaad staan dat jouw aanvraag is afgewezen vanwege de foto van de streepjescode, deze is wel goed leesbaar maar niet zichtbaar uitgeknipt. Via de e-mail krijg je dan een link om deze te corrigeren, hier staat dan ook een andere einddatum bij.
Ik zie overigens niet dat er andere foto is toegevoegd. Ik zal bij mijn collega's navragen wat de huidige status is.
Groeten,
Martijn
op 06-01-2022 08:54 AM
Hey @paul7812, goedemorgen.
Ik heb van mijn collega's een terugkoppeling gehad en omdat je de foto niet via de mail kan insturen mag je deze hier met mij delen. Wil je dit liever via een gesloten kanaal doen stuur ons dan een berichtje via WhatsApp en vraag dan naar Mart, het gesprek zal dan uiteindelijk naar mij worden assigned. Ik zal de foto vervolgens doorzetten naar de juiste afdeling om de aanvraag opnieuw in behandeling te nemen.
Groeten,
Martijn
op 06-01-2022 07:10 PM
Beste Martijn,
Naar welk nummer mag ik de whatsapp versturen?
Groet,
Paul
op 07-01-2022 08:44 AM
Goedemorgen @paul7812,
Als je WhatsApp een berichtje wilt sturen, ga dan naar: WhatsApp | Samsung Nederland Laat mij even weten als je het gesprek bent gestart en stuur dan ook even je gebruikersnaam door dan zoek ik het gesprek erbij 🤓
Groeten,
Martijn
op 06-02-2022 01:41 PM
Goedemiddag Martijn,
Ik heb de whatsapp een maand geleden verstuurd. Een collega van jouw heeft mijn verder geholpen op whatsapp. Ze ging het intern door zetten . Ik vind dat na een maand dan moet samsung toch wel genoeg tijd hebben gehad om te reageren. In afwachting van u reactie.
Met vriendelijke groet,
Paul Sprang