op 02-12-2018 08:28 AM
Wie kan mij helpen? Ik krijg het beeld niet zoals mijn vorige tv dat was het eerste 3d tv van Samsung. Type ben ik vergeten.
Iemand tips of tricks?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 02-12-2018 11:53 AM
Hi @Poene,
Het beeld van beide tv's is natuurlijk niet met elkaar te vergelijken. Verschillende types.
Beeldinstellingen zijn persoonlijk en hier zijn geen tips of tricks voor te verzinnen.
Ik kan je wel die van mij geven, maar het is wel een ander type tv. Misschien toch bruikbaar.
Verder is het een kwestie van experimenteren met de settings..
Kleur staat bij mij op 45 ipv 55. Vind ik te rood..
Kleurtint mag ook op standaard. Is persoonlijk.
HDR+ zeker uit. Geeft bij mij een erg oranje beeld.
op 02-12-2018 11:53 AM
Hi @Poene,
Het beeld van beide tv's is natuurlijk niet met elkaar te vergelijken. Verschillende types.
Beeldinstellingen zijn persoonlijk en hier zijn geen tips of tricks voor te verzinnen.
Ik kan je wel die van mij geven, maar het is wel een ander type tv. Misschien toch bruikbaar.
Verder is het een kwestie van experimenteren met de settings..
Kleur staat bij mij op 45 ipv 55. Vind ik te rood..
Kleurtint mag ook op standaard. Is persoonlijk.
HDR+ zeker uit. Geeft bij mij een erg oranje beeld.
op 05-12-2018 06:03 AM
Hi @Poene,
Is het nog gelukt om je tv naar wens in te stellen?
op 05-12-2018 10:21 AM
Ja is wel redelijk gelukt. Zit soms alleen wat met de scherpte te spelen. Ligt volgens mij ook aan de kwaliteit van het programma. Sommige programma's zijn veel scherper dan op mijn oude 200 hertz tv maar andere juist minder scherp. Heeft denk ik ook met de grote van de tv te maken. Thanks voor je hulp
op 05-12-2018 10:53 AM
Hi @Poene,
Geen dank natuurlijk! Mooi dat je nu een wat beter resultaat heb!
Bedankt voor je terugkoppeling. Kun je misschien deze vraag als ✓Oplossing markeren?
Accepteer Oplossing aanklikken..
Thanks!