Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Instellingen QE65Q8F

(Onderwerp aangemaakt op: 02-12-2018 08:28 AM)
658 Weergaven
Poene
Student
Opties

Wie kan mij helpen? Ik krijg het beeld niet zoals mijn vorige tv dat was het eerste 3d tv van Samsung. Type ben ik vergeten.

Iemand tips of tricks? 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
DickKoster
MegaStar
Opties

Hi @Poene,

Het beeld van beide tv's is natuurlijk niet met elkaar te vergelijken. Verschillende types.

Beeldinstellingen zijn persoonlijk en hier zijn geen tips of tricks voor te verzinnen.

Ik kan je wel die van mij geven, maar het is wel een ander type tv. Misschien toch bruikbaar.

Verder is het een kwestie van experimenteren met de settings..

IMG_3351.jpgKleur staat bij mij op 45 ipv 55. Vind ik te rood..Kleur staat bij mij op 45 ipv 55. Vind ik te rood..Kleurtint mag ook op standaard. Is persoonlijk.Kleurtint mag ook op standaard. Is persoonlijk.HDR+ zeker uit. Geeft bij mij een erg oranje beeld.HDR+ zeker uit. Geeft bij mij een erg oranje beeld.

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
4 Antwoorden
Oplossing
DickKoster
MegaStar
Opties

Hi @Poene,

Het beeld van beide tv's is natuurlijk niet met elkaar te vergelijken. Verschillende types.

Beeldinstellingen zijn persoonlijk en hier zijn geen tips of tricks voor te verzinnen.

Ik kan je wel die van mij geven, maar het is wel een ander type tv. Misschien toch bruikbaar.

Verder is het een kwestie van experimenteren met de settings..

IMG_3351.jpgKleur staat bij mij op 45 ipv 55. Vind ik te rood..Kleur staat bij mij op 45 ipv 55. Vind ik te rood..Kleurtint mag ook op standaard. Is persoonlijk.Kleurtint mag ook op standaard. Is persoonlijk.HDR+ zeker uit. Geeft bij mij een erg oranje beeld.HDR+ zeker uit. Geeft bij mij een erg oranje beeld.

Groet, Dick
0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hi @Poene,

Is het nog gelukt om je tv naar wens in te stellen?

Groet, Dick
0 Likes
Poene
Student
Opties

Ja is wel redelijk gelukt. Zit soms alleen wat met de scherpte te spelen. Ligt volgens mij ook aan de kwaliteit van het programma. Sommige programma's zijn veel scherper dan op mijn oude 200 hertz tv maar andere juist minder scherp. Heeft denk ik ook met de grote van de tv te maken. Thanks voor je hulp

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hi @Poene,

Geen dank natuurlijk! Mooi dat je nu een wat beter resultaat heb!

Bedankt voor je terugkoppeling. Kun je misschien deze vraag als ✓Oplossing markeren?

Accepteer Oplossing aanklikken..

Thanks!

Groet, Dick
0 Likes