Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Ineens problemen afspelen usb externe drive op ue32es6100

(Onderwerp aangemaakt op: 20-07-2017 10:52 PM)
1319 Weergaven
Foxfire
First Poster
Opties

Al jaren gebruik ik dezelfde externe disken (toshiba 2 TB) aangesloten op mijn samsung tv (ue32es6100) via de USB poort om films/series te kijken. Nooit problemen gehad en speelde alles af (voornamelijk mkv die ik heb). Vorige week nog zonder probleem diverse mkv bestand    gekeken.

Deze week heb ik ineens het probleem dat bij het afspelen van een bestand/film op de tv na 20-45 seconde stopt en naar het volgende bestand op de disk gaat en deze af begint te spelen. Ook deze wordt na 20-45 seconde afgebroken en gaat naar de volgende. Daarna slaat de tv vaak vast en kan ik alleen de stekker er nog maar uithalen. Heel soms speelt hij een minuut af voordat hij overspringt.

Vreemde is ook dat films die ik vorige week of vorige maand zonder problemen gekeken heb nu ineens ook dit fenomeen hebben! 

De betrefende disken geven geen problem op mijn andere samsung tv (huiskamer), via de computer of via de usb port van mijn blu-ray speler, dus zou ik zeggen dat de disken goed zijn.  Zijn ook geen errors op te vinden volgens pc.

Wat heb ik al uitgeprobeerd:

- Heb alle usb poorten op de tv geprobeerd. Alle 3 hebben ze zelfde skip naar 45 seconde fenomeen.

- Alle laastste updates zijn aanwezig (omdat het oudere tv is dateert de laatste update alweer van jaar geleden)

- Smart hub reset en opnieuw alles laten updaten.

- factory reset van de tv uitgevoerd.

- de externe disk gehangen aan usb-bridge om extra stroom aan disk te geven.

- bestand naar usb stick gekopieerd en ook deze stopt na 20-45 seconde en laad dan het volgende bestand. 

Ik heb geen idee waarom dit ineens gebeurd en ik geen bestanden vanaf mijn externe disk meer af kan spelen (alleen de eerste 40 seconde).

Heeft iemand een idee wat ik nog kan doen of waar ik naar kan zoeken?

0 Likes
1 Antwoord
SaarJ
Pioneer
Opties

Hoi Foxfire!

Hm, dat is inderdaad erg vreemd! Goed dat je zelf al het één en ander hebt geprobeerd. Ik zou graag een hulp op afstand afspraak voor je in willen plannen. Mijn collega's kunnen dan meekijken op je tv en zo de instellingen voor je nalopen en het één en ander resetten voor je.

Voordat ik een afspraak maak, wil ik graag weten of de code op te vragen is. Kun je naar menu > ondersteuning > extern beheer > als je dan de voorwaarden accepteert, dan krijg je een code waarmee mijn collega's kunnen inloggen. Als de code zichtbaar is, dan kan ik een afspraak inplannen voor je!

Kun je mij (of één van de moderators) een privé berichtje sturen met de volgende gegevens:
- Voor- en achternaam
- Volledig adres
- Telefoonnummer en mail adres
- Modelcode en serienummer
- Voorkeursdag en tijd voor de hulp op afstand afspraak.

Ik wacht je berichtje af!

0 Likes