Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Hue Tv app Q77C 2023 Benelux

(Onderwerp aangemaakt op: 12-12-2023 05:04 AM)
294 Weergaven
Members_0U7TU7j
Apprentice
Opties

Can someone with inside knowledge confirm that there are issues with downloaden the TV app of Hue on the Samsung Q77C Benelux 2023 series? I always get error code when trying to install. 125059.  Both Samsung and Hue have confirmed it is a known firmware issue, but until know no resolution is provided. The store where I bought the TV is alsof questioning my error.

IMG-20231112-WA0001.jpg

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Members_0U7TU7j
Apprentice
Opties

Hoi Dirk, de volledige model code is QE55Q77CATXXN.

Remote is er al naar gekeken. Verschillende soorten resets (van soft tot hard reset) en factory resets (waaronder een deep factory reset) werden al uitgevoerd. Men heeft mij zelfs al even van regio veranderd (naar Australië en dan terug naar de Benelux) maar helaas zonder resultaat. Vandenborre, de winkel waar ik het toestel gekocht heb, heeft intussen ook van Samsung zelf doorgekregen dat er issues zijn met dit toestel (raar, want in de winkel hebben we enkele modellen, vb de Q77C 65 inch, en de Q67 getest en die gingen wel). Ook op de Hue Messenger kreeg ik daarstraks bericht dat er inderdaad met dit model problemen zijn, en er een sotware update zal komen. Maar wanneer die komt, en of alles daarmee opgelost is?

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
4 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @Members_0U7TU7j ,

Is de volledige Model Code van de tv QE65Q77CATXXN?
Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Je kunt er eventueel remote naar laten kijken:

https://www.samsung.com/nl/support/remoteservice/

Op de site staat aangegeven wat het inhoudt en hoe je dit moet aanvragen.
Bovenin wel eerst SMART TV’S selecteren en daarna naar beneden scrollen.

Houd je ons op de hoogte?

signatureee
Groet, Dick

Oplossing
Members_0U7TU7j
Apprentice
Opties

Hoi Dirk, de volledige model code is QE55Q77CATXXN.

Remote is er al naar gekeken. Verschillende soorten resets (van soft tot hard reset) en factory resets (waaronder een deep factory reset) werden al uitgevoerd. Men heeft mij zelfs al even van regio veranderd (naar Australië en dan terug naar de Benelux) maar helaas zonder resultaat. Vandenborre, de winkel waar ik het toestel gekocht heb, heeft intussen ook van Samsung zelf doorgekregen dat er issues zijn met dit toestel (raar, want in de winkel hebben we enkele modellen, vb de Q77C 65 inch, en de Q67 getest en die gingen wel). Ook op de Hue Messenger kreeg ik daarstraks bericht dat er inderdaad met dit model problemen zijn, en er een sotware update zal komen. Maar wanneer die komt, en of alles daarmee opgelost is?

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Members_0U7TU7j ,

Thanks! Hier staat een vergelijkbaar probleem.
Daar heeft het resetten van de tv blijkbaar geholpen of ik lees het verkeerd 😉:

https://www.reddit.com/r/philipshue/comments/18bsg3e/comment/kc89916/

Menu→Instellingen→Alle instellingen→Algemeen en privacy→Resetten.

signatureee
Groet, Dick

Members_0U7TU7j
Apprentice
Opties

Thx Dirk, maar dat was dus 1 van de resets die we geprobeerd hadden.

Helaas niet werkend bij ons.