op 23-08-2017 03:21 PM
op 23-08-2017 03:23 PM
Ben al bij de medismarkt waar ik hem gekocht heb geweest,maar daar zeggen ze...tja garantie is voorbij.
Ik vind het erg snel zo een hele erge irritante vlek in het beeld.
op 24-08-2017 03:31 PM
Hi Peet1, klinkt inderdaad irritant! Welke firmware versie staat erop?
Kun je er een foto van maken? Maak ook even een foto van de beeldtest, ontkoppel eerst alle externe apparaten en ga dan naar Menu > Ondersteuning > Zelfdiagnose > Beeld testen.
op 24-08-2017 08:33 PM
Hierbij de foto`s.
op 24-08-2017 08:41 PM
op 24-08-2017 08:42 PM
Valt op de foto niet zo op,maar een beetje boven het gele emmertje zit bovenin een hele erge irritante blauwe/paarse vlek
op 28-08-2017 03:01 PM
Heb foto`s genoemen en erop gezet.
Heb ook aanbieding gehad van samsung om de televisie te laten repareren,volgens de monteur moest er een nieuwe beeldbuis in.
Dat is nogal wat na 2 jaar en 8 maanden,maar omdat er door de leeftijd,coulantie toegepast en hoefde ik MAAR €190 te betalen.
Dus of ik tevreden ben?
Nou nee vind het een flink bedrag.
Mag toch wel een een tv van rond de €500 verwachten dat die 4 a 5 jaar probleemloos meegaat.
Maar goed,even goed achter me oren krabben,of ik met deze service,weer voor een samsung ga.
op 01-09-2017 11:58 AM
op 02-09-2017 11:20 AM
De vlek zit er helaas altijd.
Dus dat is gewoon irritant tv kijken.
En zoals ik al zei,ik vind een nieuwe beeldbuis zoals de monteur van samsung zei aan de telefoon,al wel heel snel aangezien de leeftijd van de tv.
Kosten volgens de monteur na coulantie,€190 ik vind het nogal al wat.
Voelt niet echt als coulantie.
En wees eerlijk,dit probleem komt vaker voor,vlekken in het beeld als ik de verschillende forums lees.
Ik denk dan,oke bekend probleem dus,maar wat word er aan gedaan dan?
Tja zoals ik het zie,betaal ik gewoon volle pond.
En als ik hem laat maken,hoelang duurd het dan tot ik ook weer vlekken krijg in dit type beeldscherm.
Ik ben gewoon wat teleurgesteld dat ik nog geen 3 jaar zonder problemen haal met een tv van dik €500.
op 07-09-2017 10:07 AM
Ik snap je punt, maar als 't toestel niet meer onder garantie valt, zullen er simpelweg kosten bij komen. Daarnaast kan ik me voorstellen dat je graag langer geniet van je televisie. Heb je al dingen geprobeerd om 't probleem opgelost te krijgen? Kun je anders een reset proberen?