Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Groene sneeuw/blokjes op youtube app samsung smart tv

(Onderwerp aangemaakt op: 09-08-2022 07:17 PM)
570 Weergaven
Beamer_
Explorer
Opties
Dag Community,

Mijn 1 jaar oud samsung TV model UE70TU7020WXXN had het begeven. TV was niet vaak gebruikt. Samsung heeft onder garantie mijn scherm en moederbord vervangen.

Nu, met mijn nieuwe onderdelen ondervind ik problemen met de ingebouwde YouTube applicatie.
Ik zie vaak groene blokjes/sneeuw tijdens het afspelen van filmpjes. Na het herstarten van de app is dit terug eventjes in orde maar na x aantal minuten heb ik dit weer. Zeer vervelend!

De TV heeft de laatste firmware, youtube app is ook up to date. Tv heb ik ook eens naar de fabrieksinstellingen gezet maar dit heeft allemaal het probleem niet verholpen.

Met Netflix heb ik het probleem nog niet ondervonden alsook de interface van Youtube lijkt dik in orde. Het zijn echt de filmpjes zelf, alsof de TV het bestandstype niet ondersteund maar dan toch afspeelt..

Iemand een ervaring of idee?
Ik probeer samsung te contacteren maar is altijd een uitdaging om die vast te krijgen bij mij.. 🙂

image

image

image

16 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @Beamer_ ,

Dat ziet er vreemd uit. Niet eerder gezien. Ervaar je dit ook bij normaal tv kijken?
Of gebruik je alleen de apps? Zie je dit ook terug bij een willekeurige 4K UHD democlip?
Hoe is de tv aangesloten op het internet? Bedraad of via wifi? Zou je de app een keer willen resetten?
In de app naar het tandwieltje links onderin. Daarna 'App resetten' selecteren.
Eventueel de app verwijderen en opnieuw installeren..

signatureee
Groet, Dick

Beamer_
Explorer
Opties
Dag Dick, App is reeds gereset.
TV is bedraad aangesloten maar alsook via wifi getest. Normaal TV kijken doe ik niet, enkel youtube/netflix. Bij netflix lijkt alles OK maar daar kijk ik 1080p.

De PS4 is ook 1080p

Het kan idd te maken hebben met 4k clips.. ik zal even nazien maar enige oplossing zal via Samsung moeten komen..
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @Beamer_ ,

Is je probleem inmiddels opgelost?

signatureee
Groet, Dick

MartijnK
MegaStar
Opties

Wij kunnen ook op afstand met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Beamer_
Explorer
Opties
Dag Dick,

Spijtig genoeg niet neen, heeft niks met resolutie te maken. :'(
Toch bedankt!
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hey @Beamer_ ,

Jammer! Dan maar HoA aanvragen wat @MartijnK voorstelt.
Hopelijk komt daar iets uit.

Fijne avond alvast!

signatureee
Groet, Dick

Beamer_
Explorer
Opties
Hi Martijn,

Samsung BE & NL reeds 3 maal proberen bellen maar na 5 à 6 minuten wordt de call gedropt.. op whatsapp reageren ze ook al niet (meer dan 24u)..
Fever_jl
Navigator
Opties
Is weer binnenbrengen voor garantie vrees ik.
En zie ik dat goed dat dit alleen maar de video zelf is en niet de tijds-bar en het kleine preview foto'tje?
Zal het iets met de decoder of gelijke te maken hebben denkik dan...
Is daar geen instelling voor in de YouTube app? Om een decoder te veranderen of forceren?
0 Likes
Beamer_
Explorer
Opties
Hey,

Er zit geen stb tussen, puur smart tv ingebouwde app binnen samsung tv..

En klopt is enkel de video zelf maar dan ook enkel op youtube..
0 Likes