Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Gratis lijst bij aankoop Frame 2020

(Onderwerp aangemaakt op: 29-12-2020 08:39 AM)
1608 Weergaven
evzijverden
Journeyman
Opties

Goedemorgen,

4 november j.l. heb ik een Samsung The Frame 50 inch aangeschaft (2020 model).

Hier kijk ik al anderhalve maand met plezier naar, maar kwam er recentelijk achter dat je een gratis extra lijst er bij kan krijgen.

Daar had ik wel oren naar, nu blijkt dat je daar de uitgeknipte streepjescode van de doos voor nodig hebt.

Deze ligt al enkele weken bij het oud papier, oftewel, ik heb geen enkele mogelijkheid meer om deze te bemachtigen.

Nu is mijn vraag: kan ik alsnog via factuur/aankoopbon en uiteraard de foto van de achterzijde van The Frame (die hangt uiteraard nog gewoon netjes thuis 😉 ) de lijst verkrijgen?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @evzijverden,

Ik zie deze foto's ook bij je registratie staan, dus dat moet goed komen.

@Bjorn058, die van jou is ook doorgekomen, maar hier zit waarschijnlijk een verkeerde foto bij. Je dient een foto in te dienen van de productsticker, die vind je op de achterzijde van de TV 👍

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

32 Antwoorden
Bjorn058
Apprentice
Opties

Ik heb hetzelfde probleem, ik heb mijn 55 " Frame op 07 dec gekocht. Ik ben al twee weken bezig om die gratis lijst te bestellen echter de registratiepagina werkt niet mee en het lukt niet om de kleur te bevestigen. Hierdoor kom ik niet verder in het proces........HELP

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @evzijverden,

Welkom op de Community!

Ik help je graag op weg. Kun je mij de foto's sturen die je al hebt, en foto's maken van de achterkant van de TV, hier zit en sticker met de modelcode en het serienummer. En een foto van het menu van de TV, Menu -> Ondersteuning -> Contact opnemen met Samsung, waarbij een deel van de kamer waar de TV staat zichtbaar is.

Ook wil ik je vragen om je alvast te registreren voor de promotie met eerder genoemde foto's en mij naderhand het registratienummer door te geven.

Dan ga ik er vanuit dat het goed komt 👍

rsz-846676
Bjorn058
Apprentice
Opties
Beste Bruce,

Ik heb een Samsung account, registreren op jullie promotie site voor de gratis Frame lukt niet omdat het registratie proces stagneert bij het bevestigen van de kleur. Dat is ook de reden dat ik in dec hulp heb gezocht (meerdere malen). Ik heb mijn Frame tv laten monteren en installeren dus die hangt strak aan de muur zoals je op de foto kunt zien. Vandaar dat ik jouw eerdere aanwijzing in de Community omgeving heb opgevolgd. Ik heb foto’s gemaakt van wat ik wel kan zien (verpakkingsmateriaal is meegenomen door de installateurs). 
Ik voeg de gevraagde foto’s bij en hoop dat ik daarmee verder kom in get bestelproces. Bijvoorbaat dank voor de assistentie.

Mvg, Bjørn Bozuwa
Bjorn058_0-1609860773019.jpeg

Bjorn058_1-1609860773020.jpeg

Bjorn058_2-1609860773020.jpeg

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Bjorn058,

In dat geval wil ik je vragen om de # te verwijderen onderin het scherm, bij de gewenste kleur. Dan zou 'ie wel door moeten gaan! Je kunt dan de foto van de aankoopbon en bovenstaande foto's gebruiken voor de registratie.

Laat even weten of het dan wel wilt lukken 👍

rsz-846676
Bjorn058
Apprentice
Opties

Done , registratiecode NLD3020122PNNBB

Dank voor de support so far 😁

0 Likes
evzijverden
Journeyman
Opties

Bruce, 

Alvast heel erg bedankt voor de hulp.

Mijn registratienummer is: NLD3020465QMRTG

Unknown-1.jpegUnknown-2.jpegUnknown.jpeg

0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @evzijverden,

Ik zie deze foto's ook bij je registratie staan, dus dat moet goed komen.

@Bjorn058, die van jou is ook doorgekomen, maar hier zit waarschijnlijk een verkeerde foto bij. Je dient een foto in te dienen van de productsticker, die vind je op de achterzijde van de TV 👍

rsz-846676
Bjorn058
Apprentice
Opties

Beste Bruce,

Ik krijg de tv niet van de mounting af, dus foto achterlangs genomen. Beter gaat het niet worden.B9E1B172-35B7-482C-B8DC-0546ED0CDCE4.jpeg

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Thanks! Ik heb de foto doorgezet en wacht de bevestiging even af, dan laat ik het je direct weten 👍

rsz-846676