op 07-03-2022 06:33 PM
Beste mensen,
Wij hebben de SamsungQE65Q7FAMLXXN tv
Nu heb ik daar de app van ViaPlay op staan, deze kan ik niet beluisteren via de HarmanKardon surround setje ;-(
Dat is met meer app's zo bv YouTube enz enz.
Dus moet ik schakelen met geluid via de tv boxen ! Dat lukt, maar als ik dan met de afstandsbediening het volume wijzigen van bv 15 naar 16 dan zegt de TV Volume 15 Volume 16, doe ik andere dingen in het menu vd tv dan zegt de tv dat ook steeds, bv instelling geluid of instellingen beeld.................. HEEL ERG IRRITANT ALLEMAAL;-(( Weet iemand hoe ik de meldingen uit kan zetten, of nog beter dat ik het geluid van ViaPlay app via mijn Harman Kardon set kan luisteren.......
Met vriendelijke groet,
Marc
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 07-03-2022 06:42 PM
Goedenavond @Marc-Drenthe , Marc,
Het gebruik van hoofdletters is schreeuwen en wordt niet op prijs gesteld in een forum.
De meldingen kun je hier uitzetten: Instellingen→Algemeen→Toegankelijkheid→Spraakgidsinstellingen op Uit.
Je vraag over de HK set kan ik niet beantwoorden omdat je geen type doorgeeft en hoe en waarop deze is aangesloten..
op 07-03-2022 06:42 PM
Goedenavond @Marc-Drenthe , Marc,
Het gebruik van hoofdletters is schreeuwen en wordt niet op prijs gesteld in een forum.
De meldingen kun je hier uitzetten: Instellingen→Algemeen→Toegankelijkheid→Spraakgidsinstellingen op Uit.
Je vraag over de HK set kan ik niet beantwoorden omdat je geen type doorgeeft en hoe en waarop deze is aangesloten..
op 07-03-2022 07:01 PM
Dick,
Het is de BDS 570, aangesloten of de de Next van Ziggo met een optische kabel. Tv naar HK met Hdmi kabel op Hdmi uitgang 1.
op 07-03-2022 07:09 PM
Hoi @Marc-Drenthe ,
Thanks! Oude beestje 😉. 2012. Op deze manier van aansluiten bypass je het geluid van de apps.
Je kunt beter de HK met een HDMI kabel op de tv aansluiten.
Is de gesproken tekst inmiddels weg?
op 07-03-2022 07:30 PM
op 07-03-2022 07:32 PM
Hoi @Marc-Drenthe ,
Top! Laat ook nog even weten of je naar apps kunt luisteren met een HDMI verbinding.
Fijne avond!
op 16-03-2022 08:31 PM