Hoi ik heb een verticale donkere streep in beeld. Lijkt wel alsof er een ledstrip achter zit die defect is.
Gaat om een 75inch qled uit 2019 waar... Bekijk bericht
I have two different Samsung TVs from 2019 and 2021 model both came with Samsung smart remote.I noticed that while the TV is OFF, pressing the... Bekijk bericht
Afgelopen week verscheen op mijn tv ineens een witte vlek in beeld. Deze bevindt zich in ondertiteling. Als het scherm gekleurd is, varieert de... Bekijk bericht
Hallo,
Mijn smart tv van Samsung gaat altijd aan en uit, het is een vrij recente tv. Het model nummer is QE55Q700TALXXN en ik heb nog garantie.... Bekijk bericht
De tv schakelt zich na enkele seconden uit, zwart beeld, ipv dat deze in de kunstmodus blijft staan. Net tv terug gezet naar fabrieksinstellingen,... Bekijk bericht
Ik heb een samsung #UE50TU8072UXXH. Na 3 heerlijke weken vakantie wil ik de tv aanzetten, maar verder dan een beetje geluid en een licht blauw... Bekijk bericht
Beste,
Sinds een maand hebben we ons een nieuwe TV aangeschaft. Leuk toestel, maar we ondervinden steeds een flikkering op ons scherm. Zowel... Bekijk bericht
Ik heb sinds 2 jaar een televisie Samsung UE50TU8070. Die deed het prima toto vandaag.
Het beeldscherm gaat niet aan, dus ik krijg geen beeld,... Bekijk bericht
Goedendag,
Familie lid heeft bovenstaande type TV aangeschaft in 2016. (Italië)Plots verscheen een vlek op het scherm en is niet meer weg te... Bekijk bericht
Mijn televise vertoont kuren..Heb een UE55HU8500
Heb al de stekkers en kabels eruit gehaald, goed lang gewacht en opnieuw aangesloten, zonder... Bekijk bericht
Geachte Samsung,
Eind april 2020 heb ik een nieuwe tv van jullie aangeschaft (QE65Q65RALXXN)Na 5 maanden begon het product strepen en rare... Bekijk bericht
Beste,
elke keer als ik mijn ps5 wil gebruiken dan zegt mijn tv dat ik geen HDMI signaal heb. Als ik dan probleem oplossen gebruik, de HDMI kabel... Bekijk bericht
Hallo,
sinds een paar dagen is er op mijn Samsung UE55RU7020WXXN een verticale donkere band te zien rechts van het midden van het beeld. Deze... Bekijk bericht
Deze tv en tvdecoder werken niet lekker samen. Vaak komt het signaal niet lekker door bij de tv.
Wat dan werkt is dat ik via instellingen... Bekijk bericht
In aanstthings op mijn Samsung Galaxy A53 bij verbinding met mijn Samsung Smart tv de UE,5STU7020EXXM blijf ik de melding krijgen dat mijn tv... Bekijk bericht
Ik heb 3 Samsung Smart Monitoren M5 gekocht. Eentje kan ik er aansluiten op mijn laptop. De andere 2 krijg ik geen connectie mee.
Wat ik ook... Bekijk bericht