Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Geluid gaat harder en zachter

(Onderwerp aangemaakt op: 23-04-2021 06:39 PM)
42209 Weergaven
JohnvanMeteren
Explorer
Opties
Onlangs een Frame 50 tv gekocht, maar nu blijkt dat het geluid vanzelf harder en weer zachter gaat. Dit gebeurd vooral bij VH1 en als ik kijk naar Youtube. Dit is echt heel vervelend. De vorige Samsung had daar geen last van.
Iemand een idee.

Mvg,
John van Meteren
0 Likes

3 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @JohnvanMeteren , John,

Bedankt voor de informatie! Nog niet duidelijk of je YouTube kijk met de app op de tv of op de Mediabox Next.
Als je de app op de Mediabox Next gebruikt en RTL4 geeft nu ook problemen, dan moet je je afvragen of het aan de tv ligt.
Om uit te sluiten, zou je beide devices kunnen resetten. Voor de tv:
Ga naar Instellingen→Algemeen→Resetten. Je moet dan wel het e.e.a. opnieuw instellen. Eventueel de tv een poos spanningsloos zetten. Voor de Mediabox Next -> Mediabox herstarten 
Mocht dit niet helpen, dan moet er toch iemand van Ziggo naar kijken..

signatureee
Groet, Dick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
mtck
Apprentice
Opties

Dag John!

Check je instellingen onder intelligent mode. 

Er zijn twee instellingen voor audio.

Adaptive Volume en Adaptive Voice Amplifier..

Schakel die uit en kijk maar of je probleem opgelost is. Deze settings veranderen het geluid naargelang lawaaierigheid in het huis of op het scherm maar werkt niet altijd even goed.

Groetjes !

Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Bedankt voor je reply! Dat was ook wat ik geadviseerd had.
Mooi dat het daarmee opgelost is! Houd het voorlopig even in de gaten.
Zou je misschien het topic als Opgelost willen markeren?
Accepteer Oplossing aanklikken. Thanks!

Fijne avond!

signatureee
Groet, Dick

15 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @JohnvanMeteren , John,

Je melding is erg onvolledig. Er zijn nogal wat The Frame tv's 50 🤷‍♂️.
Wat is de volledige Model Code van de tv? Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Als de tv aan de muur hangt, dan even het aankoopbewijs checken of hier kijken: Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv.
Graag incl. de letters XXN. Wat is de huidige softwareversie van de tv?Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv.
Gaat het over het geluid via de speakers van de tv of aangesloten geluidsapparatuur?
Hoe kijk je tv? Met een decoder, CI+ module, ethernet, etc.? Bij welke content via YouTube gebeurt het?
Hebben ander apps, zoals bijvoorbeeld Netflix, hier ook last van?
Over welke vorige Samsung tv gaat het? Graag wat meer duidelijkheid. Thanks!

signatureee
Groet, Dick

JohnvanMeteren
Explorer
Opties
Dag Dick,
Modelcode is: QE50LS03TASXXN
Softwareversie: T-NKMDEUC-1497.0,BT-S
Er zit een Ziggo Next op aangesloten.
Ik luister via de luidsprekers van de tv.
Het maakt niets uit welk content ik kijk op YouTube, alleen met YouTube heb ik dit probleem.
De vorige tv is een Samsung UE40F6670SSXXN
0 Likes
JohnvanMeteren
Explorer
Opties
Ter aanvulling. Ik heb hierover ook contact gehad met Ziggo, deze melden dat deze klacht niet bekend is. Op dit moment gebeurd het ook bij RTL4
0 Likes
detroed
First Poster
Opties
Youtube heeft hun geluid instelling lager en override onze devices met codes!,dat is controle by master ,if your a guest on his site!.sommige oude apps kan je nog volume bijstellen,de ene met de spieker icoontje.hoop dat je er een vind en codes vrij is!,succes
0 Likes
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Bedankt voor de informatie! Nog niet duidelijk of je YouTube kijk met de app op de tv of op de Mediabox Next.
Als je de app op de Mediabox Next gebruikt en RTL4 geeft nu ook problemen, dan moet je je afvragen of het aan de tv ligt.
Om uit te sluiten, zou je beide devices kunnen resetten. Voor de tv:
Ga naar Instellingen→Algemeen→Resetten. Je moet dan wel het e.e.a. opnieuw instellen. Eventueel de tv een poos spanningsloos zetten. Voor de Mediabox Next -> Mediabox herstarten 
Mocht dit niet helpen, dan moet er toch iemand van Ziggo naar kijken..

signatureee
Groet, Dick

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@detroed ,
Bedankt voor je bijdrage, maar het gaat nu ook over RTL4..

signatureee
Groet, Dick

JohnvanMeteren
Explorer
Opties
Bedankt voor jullie reacties, bij Veronica doet ie het nu ook. Ik ga morgen de boel resetten en kijken of het wat oplevert. Ik kom er op terug.
Ik kijk trouwens YouTube via de app op de tv en een enkele keer connect ik mijn telefoon met de de tv.

Mvg,
John
Oplossing
mtck
Apprentice
Opties

Dag John!

Check je instellingen onder intelligent mode. 

Er zijn twee instellingen voor audio.

Adaptive Volume en Adaptive Voice Amplifier..

Schakel die uit en kijk maar of je probleem opgelost is. Deze settings veranderen het geluid naargelang lawaaierigheid in het huis of op het scherm maar werkt niet altijd even goed.

Groetjes !

Ravke4
Apprentice
Opties
Heb precies zelfde probleem,maar geen samsung tv.heb ook de nextbox ook als ik de nextbox uitzet valt ook af entoe geluid weg ook als ik via android tv kijk.denk aan de instellingen van tv geluid.
0 Likes