Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geluid bij apps (netflix, appletv, pathe, ziggo, etc) valt weg of app hangt bij QE55Q9FNA

(Onderwerp aangemaakt op: 22-11-2020 11:06 AM)
364 Weergaven
BartBreg
First Poster
Opties

Als ik films wil kijken via een app (appletv, ziggo, netflix, pathe) valt na een tijd 30-60 min het geluid weg. Ik moet de app uit, soms tv uitzetten (net zolang tot de app opnieuw start) en dat doet de film het weer een poosje. Heel soms geen last, meestal 1 a 2 keer, soms vaker (tot wel 5 a 10 maal). Heb al veel gezocht maar nog geen oplossing gevonden.

0 Likes
7 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Goedemorgen @BartBreg,

Welkom op de Community.

Heb je er nog een soundbar of iets dergelijks op aangesloten? En gebruik je de apps via de Smart Hub? Controleer eens om de TV te updaten.

Versie 1310.4 is momenteel de meest recente firmware voor jouw TV.

rsz-846676
BartBreg
First Poster
Opties

Hi Bruce

er is een sonos beam op aangesloten. Maar het zit echt in de tv volgens mij. Firmware is up to date. De apps gebruik ik via de smart hub (denk ik). Gewoon home knopje op afstandbediening en dan app kiezen.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Valt het geluid zonder tussenkomst van de Sonos ook weg? Dan zou het aan de TV moeten liggen.

rsz-846676
0 Likes
BartBreg
First Poster
Opties

Dat moet ik testen,  maar zoals je begrijpt is het geen feest om 60 alleen naar tv geluijd te luisteren. Overigens doet sonos het prima als ik gewoon tv kijk. Dus het zou me verbazen als dat het probleem is.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Wellicht dat het aan de Smart Hub ligt. Heb je die al eens gereset? Als het overigens alleen voorkomt tijdens streamen, kan het ook aan je internetverbinding liggen, aangezien het niet voorkomt bij het normale TV kijken.

De Smart Hub reset je zo: https://bit.ly/2JGJqRo

rsz-846676
0 Likes
BartBreg
First Poster
Opties

Hub zojuist gereset...eens kijken of dat helpt. Dat ding is overigens via utp aangesloten op de router en alle tests mbt internet gaan prima. 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Okay, top. Kijk het even aan en laat het vooral weten mocht het weer voorkomen 👍

rsz-846676
0 Likes