Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geheugen tv vol na resetten fabrieksinstellingen

(Onderwerp aangemaakt op: 14-01-2023 03:18 PM)
142 Weergaven
JacovDuyn
Student
Opties

Ik heb december 2019 een Q60 Series (49) gekocht en sinds een paar weken begon de tv raar te doen. Het scherm bleef weleens heel donker staan en bij elke keer opstarten moest de afstandsbediening opnieuw gekoppeld worden. Bij de geïnstalleerde apps moest ik elke keer weer opnieuw inloggen terwijl dit normaal niet het geval was.

Op een gegeven moment kwam ook de melding dat het geheugen van de TV vol zat en dat ik apps/bestanden moest verwijderen, dit heb ik toen ook gedaan maar het geheugen bleef vol zitten. 
Ik heb toen de tv gereset naar de fabrieksinstellingen maar het geheugen was daarna nogsteeds vol en ik kon geen enkele app installeren (ook de standaard apps niet)

Na contact te hebben gezocht met de klantenservice heb ik een afspraak gemaakt voor hulp op afstand en hierbij is de tv op afstand (in een diepere laag) opnieuw gereset naar de fabrieksinstellingen. Ik moest een half uur wachten om de stekker in het stopcontact te steken en daarna was het probleem helaas nog steeds niet verholpen. Toen ik wederom de klantenservice belde werd mij gevraagd om de tv ter reparatie op te sturen. Echter heb ik het vermoeden dat het probleem niet zozeer in de tv zit maar dat het aan de laatste update ligt. Ik vind het ook zonde om reparatie kosten te betalen (tv is 3 jaar oud dus geen garantie meer..) als het probleem zich bij een andere update weer voordoet. Heeft iemand anders ervaringen met dit probleem?

Modelcode: QE49Q60RALXXN

0 Likes
2 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★
Opties

Goedenavond @JacovDuyn ,

Er is al het nodige gedaan om het probleem op te lossen.
Aan de laatste update zal het niet liggen. Die is van 11 augustus 2022.
De enige optie die nog overblijft, is om er een monteur naar te laten kijken.
Als de fabrieksgarantie voorbij is, is er ook nog wettelijke garantie.
De leverancier is verplicht jou een deugdelijk product te leveren.
Je hebt een koopovereenkomst met de leverancier. Niet met Samsung.

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/vraag-en-antwoord/wat-kan-ik-do...
https://conformiteit.nl/

Je moet dus contact opnemen met de leverancier. Liefst via de mail. Niet telefonisch. Zwart op wit.

Houd je ons op de hoogte?

Fijne avond!

signatureee
Groet, Dick

Dick
Samsung Members Star ★★
Opties

Goedemorgen @JacovDuyn ,

Heb je al contact met de leverancier gehad?

signatureee
Groet, Dick