op 11-04-2022 10:44 AM
Hallo,
Op 28-11-2021 heb ik een Frame tv 65 inch gekocht bij de Mediamarkt in Leeuwarden. Hierbij zat dus de beroemde actie voor een gratis lijst. Deze actie geregistreerd. Er stond bij dat het 6 weken kan duren, dat was voor mij geen probleem. Vervolgens na 4 maanden nog steeds geen lijst. Reden: model tv betreft geen Benelux model heeft Samsung aan. Hoe is dit mogelijk? Ik heb hem bij de Mediamarkt in Leeuwarden gekocht. Letterlijk twee dagen na mijn schoonmoeder (exact dezelfde tv gekocht). Nu stuurt Samsung mij richting de Mediamarkt, en de Mediamarkt richting Samsung. Superieure klantbediening.. Modelnummer: QE65LS03AAUXXN
Registratienummer:
NLD5486853GQTKP
kan dit opgelost worden?
11-04-2022 11:02 AM - bewerkt 11-04-2022 08:20 PM
Goedemiddag @TimLeeuwarden ,
Je zou zeggen dat XXN een Benelux model is. Ik kom deze tv echter ook op buitenlandse sites tegen.
O.a deze: https://elektronik.check24.de/ultra-hd-fernseher/ca5u11npxuxyz-samsung-qe65ls03aauxxn-the-frame-2021...
https://minirate.ch/de/shop/tv-de/samsung-qled-fernseher/samsung-tv-qled-4k-the-frame-5-0-qe65ls03aa...
Op de eerste link staat zelfs: EU-Modell. Heb je de Model Code van de tv die op de sticker achterop de tv staat gepost?
Welke Model Code staat er hier? -> Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv.
Welke staat er op de factuur?
op 12-04-2022 12:32 PM
Hi @TimLeeuwarden, goedemiddag.
Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Wanneer ik je gegevens erbij zoek zie ik staan dat je hierover ook in gesprek bent met mijn collega's via FaceBook Messenger en om het overzicht te bewaren en misverstanden te voorkomen, stel ik voor om het gesprek daar verder voort te zetten. Mijn collega heeft het één en ander uitgezet bij onze collega's van de promotie afdeling en zodra we hier een terugkoppeling op hebben krijg je hier ook bericht van.
Groeten,
Martijn
op 20-04-2022 11:07 PM
Modelcode QE65LS03AAUXXN
Ik ben ten einde raad, Mediamarkt geeft aan dat het bij Samsung ligt en Samsung geeft aan dat het geen Beneluxmodel is.. Terwijl mijn schoonmoeder exact dezelfde tv heeft gekocht op dezelfde locatie...
op 20-04-2022 11:16 PM
Hoi Martijn,
Dat begrijp ik, alleen ze hadden aangegeven mij een bevestiging te sturen per mail, dat dus mijn TV geen Benelux model is, en daardoor dus niet meedoen aan de promotie. Dan kan ik namelijk dit officieel neerleggen bij de Mediamarkt. Zij hebben dus ten onrechte een TV van €1400 verkocht, waarbij ik niet de gewenste lijst dus gratis erbij krijg. Terwijl de lijst nou juist zo bepalend is bij een tv die ‘De Lijst’ wordt genoemd;)
Graag ontvang ik zsm per mail nog deze bevestiging.
Groetjes!
op 20-04-2022 11:30 PM - laatst bewerkt op 21-04-2022 01:51 PM door MartijnK
Modelcode eindigend op XXN, is dus volgens jullie geen Benelux model. Graag hiervan een bevestiging. Mediamarkt dacht dus onterecht dat XXN Nederland was.
op 21-04-2022 01:50 PM
Ik zal mijn collega's van de promotieafdeling vragen wat de status is hiervan en of ze de aanvraag alsnog in behandeling kunnen nemen. Mijn collega's van de promotieafdeling zullen je hierover ook contacten. Om het overzicht te bewaren stel ik voor om het gesprek ook op één kanaal te voeren, ik zie dat je hierover ook in gesprek bent met mijn collega via FaceBook Messenger.
Groeten,
Martijn
op 21-04-2022 04:35 PM
Ik heb het ook liever op 1 kanaal. Echter lees ik ook op meerdere kanalen dat deze promotie veel problemen met zich meebrengt, levertijden, maar ook meldingen dat het niet meer voorradig is etc. Ik hoef alleen maar een bevestiging, daar wacht ik nu al een tijdje op. Om nog weken te wachten lijkt me ook niet fijn. Vandaar meerdere kanalen als sommige kanalen niet helpen.
op 22-04-2022 08:42 AM