op 16-03-2021 06:59 PM
Hallo
Ik heb sinds dit weekend een Samsung QE65Q95TAL
Nu heb ik alles aangesloten maar als de app van Netflix open krijg ik geen geluid via de geluidsinstallatie maar wel via de tv.
En als ik de tv via de geluidsinstallatie aanzet dan heb ik wel geluid.
Ik heb al via de optische kabel en via hdmi arc geprobeerd.
Wie kan mijn helpen?
Mvg Mark
op 16-03-2021 08:01 PM
Goedenavond Mark,
Is de volledige Model Code van de tv QE65Q95TALXXN? Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Is de huidige softwareversie van de tv de 1497.0 ? Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv.
Gaat het over de Netflix app van de tv of van een decoder? Het zou fijn zijn om ook even te vermelden over welke geluidsinstallatie het gaat 🤷♂️.
op 16-03-2021 08:19 PM
op 17-03-2021 10:03 AM
Goeiemorgen Mark,
Bedankt voor de info! De softwareversie is out-of-date. Graag updaten via USB.
Hier te vinden bij Handleidingen en downloads en pak de Alle Besturingssystemen:
https://www.samsung.com/nl/support/model/QE65Q95TALXXN/
Zorg wel dat van de uitgepakte T-NKMDEUC.zip de upgrade.msd (in de map T-NKMDEUC→image) in de 'root' (hoogste niveau) van de Externe HDD/USB-stick staat, anders kan de tv ‘m niet vinden. Installeren: Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Software-update→Nu bijwerken. Kiezen voor USB.
Vergeten te vragen. "Nu heb ik alles aangesloten". Wat is alles? Gebeurt het alleen met de app Netflix?
op 30-03-2021 02:16 PM
Hallo
Ik heb de update gedaan. Het is nu 1497.0
Maar heb nog steeds geen geluid via mij geluidsinstallatie
Met alles aangesloten bedoel ik de kabels van mij tv naar de Panasonic geluidsinstallatie.
Weet jij misschien waar het nog aan kan liggen?
op 30-03-2021 02:44 PM
Hoi @MarkTazz , Mark,
Het is een nogal gedateerde set. 2011 😉. Mag ik aannemen dat je met aangesloten op de HDMI poorten bedoelt?
Gebruik je op beide devices de HDMI ARC poorten? Staat Anynet+ (HDMI-CEC) aan?
Ga naar Instellingen→Algemeen→Beheer externe apparaten→Anynet+ (HDMI-CEC)..