op 15-05-2018 07:54 PM
Als ik mijn Samsung the Frame op kunstmodus zet stopt het geluid van mijn Ziggo muziekzender/radiozender. Dat is toch niet normaal voor zo'n modern apparaat?
16-05-2018 09:54 AM - bewerkt 16-05-2018 09:56 AM
De Art Mode is volgens mij alleen bedoeld voor het weergeven van afbeeldingen. Ziggo is een aparte bron, dan zou de tv het geluid van 1 bron (Ziggo) en de art mode tegelijkertijd moeten kunnen afspelen en dat gaat niet. Dat heeft niks met het moderne apparaat te maken maar zo is het namelijk ingesteld. Je zou de Ziggo box kunnen koppelen aan een soundbar/home cinema set. Dan kan je wel beide tegelijk gebruiken.
op 17-05-2018 09:27 AM
In dit geval, zoals Rohit al aangeeft, heb je jouw Ziggobox aangesloten via de tv en niet direct op het geluidssysteem. Indien je iets van een soundbar/home-cinema set hebt kun je de box direct aansluiten hierop om 't op te lossen.
op 19-05-2018 01:21 PM
Verkeerde conclusie, de Horizonbox is wél rechtstreeks met een optische kabel aangesloten op de Denon. De kunstmodus gooit daar dus een stokje voor. Ik ga Denon eens bellen, mogelijk moet daar iets anders worden ingesteld.