Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen eigen foto’s op The Frame: SmartThings toont geen tab ‘Mijn verzameling’

(Onderwerp aangemaakt op: 06-02-2023 02:34 PM)
743 Weergaven
Kellyvanes
First Poster
Opties

Goedemiddag,

Gisteren hebben wij The Frame 55 (2022) aangeschaft en we wilden hier graag eigen foto’s op plaatsen. Helaas toont de SmartThings app geen tab ‘Mijn Verzameling’ waar ik over lees in instructies. 

Mijn app ziet er als volgt uit: 

996ADCED-CAFB-46D6-8010-E573ABB74F68.png

Zowel televisie als app zijn bijgewerkt naar de laatste versie. Zoals wellicht al te zien aan het screenshot maak ik gebruik van een iPhone.

Iemand die me kan helpen hoe ik dit kan oplossen?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Kellyvanes , Kelly,

Wel vervelend dat je nu al een probleem ervaart met je nieuwe tv.
Onbekend wanneer dit opgelost gaat worden. Ik weet helaas geen andere workaround.
Inderdaad maar weer gebruikmaken van een USB-stick..

signatureee
Groet, Dick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
4 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @Kellyvanes ,

Dit is een iOS/SmartThings issue wat nog niet is opgelost. Hierbij een workaround:

https://eu.community.samsung.com/t5/tv/the-frame-2021-upload-photo-in-art-mode-does-not-work-via-iph...

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Kellyvanes
First Poster
Opties

Hi @Dick ,

Bedankt voor je snelle reactie! Een issue dat al even speelt zie ik, gezien het bericht waar je naar refereert dateert uit 2021 😰 Op de vraag wanneer je verwacht dat dit issue wordt opgelost zul je dan denk ik ook geen antwoord hebben :winking-face:

de workarround die je meestuurt werkt helaas niet bij mij 😞 De app heeft nog nooit om foto toegang gevraagd en ik kan hem er niet handmatig aan toevoegen. 
ken je nog een andere workarround toevallig of zal ik “ouderwets” met mijn USB stick in de weer moeten?

vriendelijke groet,

Kelly

0 Likes
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Kellyvanes , Kelly,

Wel vervelend dat je nu al een probleem ervaart met je nieuwe tv.
Onbekend wanneer dit opgelost gaat worden. Ik weet helaas geen andere workaround.
Inderdaad maar weer gebruikmaken van een USB-stick..

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
robin bakkerus
First Poster
Opties

Ik had precies hetzelfde probleem en van alles geprobeerd,en uiteindelijk toch maar via een usb stickie geprobeerd. En eigenlijk is dit veel eenvoudiger en sneller.1) gewoon foto's op een stickie zetten, en deze aansluiten2) Op de Frame naar 'My collections' en dan 'My Photos'  en dan zie je USB schijf !