Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Gebruik afstandsbeding TV met Extender

(Onderwerp aangemaakt op: 01-02-2018 09:50 AM)
3506 Weergaven
jbmjuno
First Poster
Opties

Hallo

Ik heb een Samsung UE46F8000 TV .  Nu heb ik een SoundBar voor de TV geplaatst en nu reageert de afstandsbeding niet meer van de TV (want die bar staat er voor). 

Er is bij de TV een IR Extender bijgeleverd. Mijn vraag: "kan ik deze ook enkel voor mijn TV gebruiken? Bijvoorbeeld: ik plaats de extender in een kastopening onder mijn TV en kan dan weer mijn afstandsbeding gebruiken. Indien dit kan, wat en hoe stel ik dat eventueel in?

Vast heel erg bedankt.

Jbm

0 Likes
5 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi jbmjuno, IR-extenders maken het mogelijk je apparatuur in een dichte kast te bedienen. Een kleine sensor plaats je in het zicht van je afstandsbediening, deze zet het signaal door naar je IR-extender in je kast. De IR-extender zet vervolgens het signaal door naar je AV-apparatuur.

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
jbmjuno
First Poster
Opties

Beste *****

Dat je er externe apparaten mee kan bedienen wist ik.

Het gaat mij erom dat ik de TV zelf via haar eigen afstandsbediening via die unit kan bedienen.

Kan dat?

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi jbmjuno, natuurlijk kan dit. De extender verlengt alleen het signaal van je AB. Maakt niet uit welke AB je gebruikt. De extender moet wel in t zicht staan van je AB. Nog niet geprobeerd dan?

Groet, Dick
0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties
Hoi @jbmjuno,

Doet de Extender inmiddels zijn werk?

Groet, Dick
0 Likes
jbmjuno
First Poster
Opties

Nee, je kunt klaarblijkelijk de exter niet gebruiken voor je eigen TV :manfrustrated:

Dus nu heb ik de soundbar maar naar links verplaatst zodat de afstandsbediening weer werkt... jammer .

Daar heeft Samsung niet over nagedacht ..

0 Likes