op 22-06-2023 05:16 PM
Op de TV een Samsung Q8 series (55) kijken wij regelmatig fotos. We klikken met rechts op de muis op de fotos klikken op het uitrol menu verbinding maken met mijn Samsung TV. Er komt in de rechterbovenhoek van de TV een menu U moet toestemming geven. Dat doen we met de afstandsbediening van de Samsung TV we klikken op OK en de fotos worden op de TV getoond.
Wij hadden de fotos alvast klaar gezet en deze werden continu op de TV getoond. Op het moment dat we met zijn alle gingen kijken stond de presentatie stil met de mededeling de buffer of het geheugen is vol. Wat een teleurstelling we kregen de presentatie niet meer in beweging. Computer uit. De TV uit. Het lukte ons niet. De vraag wat is hier aan de hand geweest. Wat moeten we doen om dit te voorkomen.
Groet Wim
op 23-06-2023 12:36 PM
Hi Wim, goedemiddag.
Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Heb je de verbinding tussen je TV en de computer al eens opnieuw ingesteld? En is de TV verder ook up-2-date? Wat is het modelnummer van de TV? Als je naar de instellingen van je TV gaat, zie je bij Ondersteuning dan ook een optie voor apparaat-onderhoud?
Groeten,
Martijn
op 24-06-2023 11:42 PM
Beste Martijn.
De verbinding tussen de TV en de computer. Ik neem dat dit goed zit. Naar het zoeken voor de info van een antwoord zag ik in het menu dat alles up to date is.
Zoals gevraagd de info.
Type QE55Q8FNA serie nummer 0E3L3HEM200772P
Software T-KTM2DEUC-1334.0,BT-S
Groet Wim
op 26-06-2023 03:36 PM
Hi @WilhelmusB, goedemiddag.
Heb je de verbinding tussen je TV en de computer al eens opnieuw ingesteld? Een andere wat meer rigoureuze optie is om de TV terug te zetten naar de fabrieksinstellingen en de verbinding met de PC opnieuw instellen. Wanneer je hieraan begint, zoek dan eerst je inloggegevens van je apps en het netwerk erbij.
Groeten,
Martijn
op 30-06-2023 10:27 AM