op 04-12-2018 10:58 AM
Sinds vorige week heb ik een Q9. Nu wil ik graag gebruik maken vande Ambient mode.
Als ik op hetzelfde netwerk zit en ik wil een aantal foto's uploaden, dan begint hij er 'vrolijk" aan, maar aan het eind blijft het streepje staan en gaat hij niet verder. Wat zou dat kunnen zijn?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 04-04-2020 01:52 PM
Ik heb hetzelfde probleem gehad in Ambient Mode. Nergens staat in de handleiding uitgelegd dat dit moet gebeuren via de app op je telefoon. Via de helpdesk kon men mij geen antwoord geven op mijn vraag. Daar wist men zelfs niet eens hoe het moest. Hun antwoord was dat jpg bestanden niet werden herkend. Op mijn vraag welk bestandstype zei men "Ambient Mode".
Nu heeft het uren moeite gekost om dit te vinden.
Ik snap niet waarom dit niet gaat via usb of zelfs via het net werk terwijl ik foto's kan tonen die op een usbstick staan en zelfs via schermdelen mijn pc via tv kan laten werken. Kortom ik ben hier eigenlijk in ontgoocheld.
op 04-04-2020 09:53 PM
Ja, het is niet even makkelijk in te stellen en ik vind het jammer dat de keuze zo beperkt is. Bij de Samsung-schilderij versie heb je een kunst collectie. Die app is niet beschikbaar voor deze verzie. Jammer van Samsung
op 30-06-2020 10:07 AM
Ik heb exact ditzelfde problem, maar nog geen oplossing. Ik krijg ook geen pop-up scherm, zie alleen dat het scherm blijft hangen met de melding "Verbinding mislukt, zorg dat tv en smartphone verbonden zijn op hetzelfde netwerk". dat is natuurlijk het geval, maar tv zit op vaste lijn en app natuurlijk op wifi. Ik ben zo langzamerhand zonder nieuwe ideeen en uitermate teleurgesteld dat dit sort technisch problemen nog steeds bestaan… Mijn eerste Samsung tv en geen groot success vooralsnog… Wie kan mij helpen???
op 01-07-2020 03:14 PM
op 04-07-2020 09:03 PM
Heb hier dezelfde melding tijdens uploaden van foto naar tv. Ook mijn eerste Samsung, type QE49Q86T, nieuwste versie 2020.
Balen. Wacht mee of er misschien iemand de oplossing kan aanreiken.
op 04-07-2020 09:08 PM
op 05-07-2020 02:34 AM
Dit is gewoon een fout van Samsung. Natuurlijk moet je met vaste kabel en WiFi hetzelfde netwerk kunnen gebruiken. Helaas wordt dat niet toegegeven en zijn de foutmeldingen ook niet heel duidelijk...
op 07-07-2020 01:01 PM
op 07-07-2020 02:50 PM
Het is gedeeltelijk gelukt. Ik kan nu foto's uploaden door het netwerk bedraad op de tv te wijzigen in draadloos. Dus de tv even op draadloos zetten. Maar hierna weer het netwerk op bedraad gezet en krijg weer de melding van: gebruik het zelfde netwerk. Dus werkt alleen (tot nu) alleen met draadloos netwerk. (WiFi)
op 07-07-2020 05:01 PM