Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

foto's te klein op ue55hu8200

(Onderwerp aangemaakt op: 02-12-2016 07:32 PM)
926 Weergaven
teun
Apprentice
Opties

hallo

volgende vraag: bij een samsung tv de ue55hu8200 komen de foto's erg klein op het scherm. kan wel een foto vergoten met de zoom opties, maar bij de volgende foto moet je alles weer herhalen. de foto's doen wil goed in de  (samsung uhd en suhd) tv's in een winkel. kun je iets in het toestel instellen zodat ze altijd groot zijn??

wie kan helpen???

vr gr

0 Likes
11 Antwoorden
Lot
Big Cheese
Opties

Hoi Teun, leuk dat je je hier hebt aangemeld!

Op welke manier toon jij foto's op de tv en vanaf welk apparaat?

---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.
0 Likes
teun
Apprentice
Opties

Hallo.

Fotos's staan op usb stick. bij alle tv's (ook niet samsungs) gaat hij perfect. zojuist gebld met onze  dealer helpdesk, en die vertelden mij dat het vermelde app. dit niet anders kan. Dat kan ik niet geloven.

vr gr Teun

Nouzha
Troubleshooter
Opties

Hi Teun,

Kun je de USB stick naar FAT32 formatteren? Lukt het dan wel?

0 Likes
teun
Apprentice
Opties

ik ga ze nu op de geformatterde stick zetten en ga dan de klant bellen om het te testen.

je hoort dan nog even van mij.

alvast bedankt voor het meedenken.

vr gr Teun

0 Likes
teun
Apprentice
Opties

Zojuist geprobeerd, maar het helpt niets helaas.

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties
Balen! Welk bestandtype zijn de foto's onder opgeslagen en welke resolutie heb je hiervoor gebruikt? Zijn de foto's gemaakt met een telefoon of een camera?

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
teun
Apprentice
Opties

resolutie is hoog en de foto's zijn gemaakt door de fotograaf voor hun trouwdag en met de samsung j6 van de ouders.

vr gr Teun

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties
Oké duidelijk. In dit geval lijkt mij de beste optie een afspraak op afstand. Wij bellen de klant dan en nemen vanaf hier de TV over. Het issue is natuurlijk dat ik niet direct met de klant spreek, dus het is lastig zo een afspraak te maken.

Misschien is het een optie de klant met ons te laten bellen, dan plannen zij het meteen in.

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
teun
Apprentice
Opties

Hallo Nick.

bedankt alvast. Met wel nummer moet de klant bellen?? en maak je nu al een case daarvoor aan?

vr gr Teun

0 Likes