Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Flikkerend beeld UE70TU7100WXXN

(Onderwerp aangemaakt op: 19-10-2020 10:08 AM)
370 Weergaven
Mcello
First Poster
Opties
Goedemorgen,

Sinds 2 dagen heb ik af en toe een flikkerend beeld best wel vervelend.

Het gaat om een UE70TU7100WXXN

Kan het niet filmen omdat mijn camera het niet kan zien.

De flikkering is door heel het beeld. En gaat het snel. Iemand hier ook last van ?

Heb hem al van het stroom gehaald en dat werkte niet helaas.

Tv is 8 oktober 2020 aangeschaft via Samsung webshop.
0 Likes
3 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemorgen @Mcello ,

Inderdaad vervelend! Is de huidige softwareversie van de tv de 1302.5 of de 1402.4?

Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv. Zie je dit bij alle content? Bv. YouTube, Netflix, gewoon tv kijken, etc.?
Zou je misschien, om te testen, een 4K UHD democlip op YouTube willen bekijken? Zie je het daar ook op terug?

Graag hoor ik van je..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
Mcello
First Poster
Opties
hi @dkoster

De huidige softwate is 1304
Het problem komt bijzelf youtube als normale tv via ziggokastje.

Soms is het er wel en soms is het er niet. Lastig plaatsen wanneer het gaat gebeuren omdat ik het idee heb dat het random is.

De 4k youtube video staat nu aan. Nu geen last van.

Groetjes
0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @Mcello ,

Het is inderdaad lastig om dit te lokaliseren. Bekijk je het via de YouTube app op de tv of via de Mediabox Next?

Als je die tenminste hebt. Wel vreemd dat een 4K democlip wel goed draait.

Je zou nog kunnen proberen om de firmware te updaten naar 1402.4 via USB.

Sowieso handig om de tv up-to-date te hebben. Hier te vinden bij Downloads en pak de All OS:

https://www.samsung.com/nl/support/model/UE70TU7100WXXN/ Downloaden gaat erg traag.

Zorg wel dat van de uitgepakte T-KTSU2DEUC.zip de upgrade.msd (in de map T-KTSU2DEUC→T-KTSU2DEUC→image) in de 'root' (hoogste niveau) van de Externe HDD/USB-stick staat, anders kan de tv ‘m niet vinden.

Installeren. Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Software-update→Nu bijwerken. Kiezen voor USB.

Daarna de tv resetten. Ga naar Instellingen→Algemeen→Resetten. Je moet dan wel het e.e.a. opnieuw instellen.

Eventueel het beeld resetten. Ga naar Instellingen→Beeld Expertinstellingen→Beeld resetten (helemaal onderaan)..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.