Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Eurosport App op Samsung Neo QLED 4K 55QN93C

(Onderwerp aangemaakt op: 16-05-2023 06:42 AM)
1118 Weergaven
Faxe_1
Apprentice
Opties

Op mijn Samsung Neo QLED 4K 55QN93C kan ik de Eurosport app niet vinden. Kan het kloppen dat deze (nog) niet beschikbaar is?

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @Faxe_1 ,

De app zou beschikbaar moeten zijn vanaf Tizen OS 3.0 (2017 model). Jouw tv is van 2023.
Gezien de nieuwheid van de tv moeten er waarschijnlijk nog aanpassingen gedaan worden aan de app voor het nieuwe platform (Tizen OS 7.0).
Je kunt het beste contact opnemen met de makers van de Eurosport app wanneer deze beschikbaar komt.

signatureee
Groet, Dick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Faxe_1
Apprentice
Opties

Kreeg onderstaande reactie naar aanleiding van mijn vraag van Eurosport:

Hi, 

Thank you for contacting Eurosport customer support, my name is Jessica and I am happy to help. 

Currently we do not have a date as to when Eurosport will be available, however I have fed back your issue to the relevant team. 

If you have any further enquiries, please do not hesitate to contact us and we will be happy to assist. 

Kind regards, 
Jessica

Eurosport Customer Support

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 Antwoorden
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @Faxe_1 ,

De app zou beschikbaar moeten zijn vanaf Tizen OS 3.0 (2017 model). Jouw tv is van 2023.
Gezien de nieuwheid van de tv moeten er waarschijnlijk nog aanpassingen gedaan worden aan de app voor het nieuwe platform (Tizen OS 7.0).
Je kunt het beste contact opnemen met de makers van de Eurosport app wanneer deze beschikbaar komt.

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Faxe_1
Apprentice
Opties

Heb contact gezocht met Eurosport. Zodra ik een reactie heb laat ik het hier weten.

Oplossing
Faxe_1
Apprentice
Opties

Kreeg onderstaande reactie naar aanleiding van mijn vraag van Eurosport:

Hi, 

Thank you for contacting Eurosport customer support, my name is Jessica and I am happy to help. 

Currently we do not have a date as to when Eurosport will be available, however I have fed back your issue to the relevant team. 

If you have any further enquiries, please do not hesitate to contact us and we will be happy to assist. 

Kind regards, 
Jessica

Eurosport Customer Support

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Faxe_1 ,

Bedankt voor je terugkoppeling! Onduidelijk dus.
Je zou in de tussentijd via een Chromecast kunnen kijken:

https://help.eurosport.com/hc/nl/articles/360015966180-Kan-ik-Eurosport-bekijken-met-AirPlay-Chromec...

signatureee
Groet, Dick

Aadvanderpol
Pioneer
Opties

Klopt, bij mij is deze ook niet beschikbaar. Je kan gewoon de samsung browser gebruiken, die werkt ook prima.  Gebruik https://www.eurosport.nl/watch/  en stel eurosport in op je start pagina.  Ik heb de QLED smart TV 43Q60C (model 2023) als bij - TV. Mijn hoofd TV  - een ouder model - heeft idd wel de eurosport app.

0 Likes
Faxe_1
Apprentice
Opties

Als ik de Samsung browser gebruik dan loopt de TV na verloop van tijd vast. 

0 Likes
Aadvanderpol
Pioneer
Opties

Je hebt helaas gelijk. Ik heb hem vanmiddag een tijdje aangelaten. En ja het loopt vast. Om ca. 15 minuten moet ik de TV uit/aan zetten en dan gaat tie weer verder. Mischien dat Samsung kan kijken naar de browser sw. vermoedelijk loopt de videobuffer vol. Mischien kan de sw. deze op een slimme manier wissen adv een memory check. Verder zou het simple moeten zijn de bestaande Tizen (3.x) app even door een compiler te halen van de nieuwste Tizen (6.x) versie, dat moet toch niet zo moeilijk zijn voor de sw. divisie. Hopelijk is dat in gang gezet vanuit jouw eerdere opmerkingen.
Wat betreft europlayer  zal je waarschijnlijk wel op discovery+ e.a. kunnen volgen van eurosport gezien dat die app wel beschikbaar is. Helaas tegen meerkosten voor de oude gebruikers van eurosport (zonder discovery).  Alhoewel ... voor 1 jaar is het mogelijk even duur als de aanschaf van een chromecast. Op chromecast werkt tie idd prima op non-smart TV's.

Voorlopig blijf ik dus op deze nieuwe TV kijken naar de duitse eurosport1 via mijn schotelantenne.

0 Likes
Aadvanderpol
Pioneer
Opties

In de Samsung browser heb ik nu het scherm op 100% gezet (stond eerst op 125%) . Eurosport blijft nu wel langdurig werken op de 43" QLED 4K Smart TV Q60C (2023) tv. Met een kleinere video buffer blijft bij mij wel e.a. werken. 

0 Likes