Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Een raster van cirkels op het beeld

(Onderwerp aangemaakt op: 26-06-2018 04:44 PM)
8015 Weergaven
YvetteL
Explorer
Opties

Sinds afgelopen zaterdag vertoond mijn tv een raster van cirkels ( vlekken) deze zijn allemaal even groot en lopen evenwijdig aan elkaar over het hele scherm. Is zichtbaar in testtestbeeld 1 , de strandfoto . Nu ben ik al vanaf zaterdag van het kastje naar de muur gestuurd en weer terug en loop ik in het zelfde cirkeltje rondjes..... tv is 16 maanden oud.

Eerst krijg ik te horen dat het niet onder garantie valt omdat je gebruikschade is. Ja tv is inderdaad gebruikt er is 16 maanden lang naar gekeken. Daar is een tv toch ook voor!! Toen deze vlieger niet meer opging had ik even het idee de cirkel te door breken maar nee, nu is het geen gebruikschade meer maar valt het onder de tv specificaties!!! Ik heb in mijn huishouden 4 Samsung tv en alleen die van de woonkamer ( duurste en nieuwste) vertoont dit beeld, echter pad vanaf afgelopen zaterdag. Voorheen had mijn tv deze specificaties niet. Maar goed als ik dus een tv met cirkels had gewild had ik wel een tweedehandsje bij de kringloop gehaald voor pakweg 20 tientjes. Maar goed nu willen jullie wel een monteur langs sturen. Let wel op mijn kosten omdat het tv specificaties zijn! Ik ben hier na 4 dagen heen en weer berichten helemaal klaar mee en des temeer omdat dit een vaker voorkomend probleem van Samsung tv is en de mensen afgescheept worden met tv specificaties en buiten garantie.  Ik ga dit bij mijn rechtsbijstandsverzekering neerleggen daar ik hier geen energie meer insteek. Samsung dit is schandalig, zo omgaan met mensen die jullie boterham op de plank zijn. 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
YvetteL
Explorer
Opties

Monteur is vanmorgen langs geweest, en constateerde het probleem direct. Het blijkt dat het raster wat ik zie, de led lampen van het scherm zijn en deze niet zichtbaar mogen zijn en dus een defect is. Er zal een nieuw scherm geplaatst worden.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

20 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
0 Likes
YvetteL
Explorer
Opties

Heb ik allemaal gedaan op zaterdag , maandag en gisteren dinsdag weer. Foto's gemaakt van test en van reguliere uitzending. Gesproken met de verkoper die verwijst door naar jullie en jullie naar de verkoper

0 Likes
YvetteL
Explorer
Opties

Het is zelfs zo erg dat er gewoon ontkent word dat er op de foto's cirkels/ vlekken op beeld te zien zijn..... zelfs als ik er een cirkel omheen teken zien ze nog niets.

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Kan je nogmaals duidelijke foto's maken van je tv met de eisen die staan in de topic hierboven? Je mag ze hier plaatsen dan kan ik even kijken.
Verkoper is wel grappig lees het linkje van Garantie maar even! Hij is wettelijk aansprakelijk omdat je met de verkoper een verkoopcontract hebt..
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
YvetteL
Explorer
Opties

Beste Rohit,

In eerste instantie heb ik contact opgenomen met de verkoper , deze vertelde mij dat Samsung binnen 24 uur contact met mij op zou nemen betreft reparatie. Dit is niet gebeurd, dus ik heb weer contact opgenomen met de verkoper. Die mij inmiddels wel had laten weten dat zij dit onder de noemer gebruikschade hadden geplaatst. Uiteindelijk werd mij door de verkoper aangeraden zelf contact op te nemen met Samsung. Dit heb ik dus gedaan. Zij hadden het eerst over gebruikschade en daarna dit veranderd naar tv specificaties. Ik heb foto na foto naar ze doorgestuurd waarom keer op keer het antwoord was dat zij niet zagen, en omdat hun niets zien de tv ook niet aangemeld kan worden ter reparatie. Uiteindelijk kon dit wel maar dan wel op mijn kosten. Hier ben ik niet mee akkoord gegaan. Wederom contact opgenomen met de verkoper en zij gingen er achter aan. Wat hebben zij gedaan opnieuw een reparatie verzoek ingediend en daar wordt niet op gereageerd. 

0 Likes
YvetteL
Explorer
Opties

Q

0 Likes
YvetteL
Explorer
Opties

Cirkels zijn alleen zichtbaar op close op fotoCirkels zijn alleen zichtbaar op close op foto

IMG-20180626-WA0002.jpg

0 Likes
YvetteL
Explorer
Opties

IMAG0077.jpg

IMAG0072.jpg

IMAG0079.jpg

IMAG0076.jpg

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Beste @YvetteL, ik moet eerlijk toegeven dat ik ook verwacht dat dit binnen specificaties valt. Zoals je op de foto's laat zien moet je best goed kijken wil je het zien. Nu kan ik alsnog een reparatie verzoek voor je indienen, mogelijk ook binnen garantie maar het is aan de monteur om te bepalen of dit reparatie waardig is. Mocht die bepalen dat dit niet het geval is zullen er voorrij- en onderzoekskosten gerekend worden voor het bezoek, ik meen dat dit rond de 90,- uitkomt. 

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes