Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

een probleem met het beveiligingscertificaat van website

(Onderwerp aangemaakt op: 01-03-2018 07:01 PM)
2419 Weergaven
Rudysnor
First Poster
Opties

IMG_7378.JPGIMG_7379.JPGIMG_7380.JPGIMG_7381.JPGIMG_7385.JPGIMG_7382.JPGHier enkele foto’s van het probleem die zich recent beginnen voordoen is.

Als ik dus via internet naar Google ga en daar een Broadcasting wil bekijken weigert hij.

Hetzelfde met YouTube .

Hij toont dit scherm

Als je zegt : Toch gaan zoals ik hieronder doe :

Dan krijg je dit :

Of soms ook :

Merk het slotje op die ik aanduid met een pijl

Als ik dan toch probeer iets te openen dan krijg ik dit beeld waarbij in  het midden het rondje blijft draaien

Hetzelfde als ik naar de Broadcasting wil kijken JW.TV  dan blijf ik een ronddraaiend cirkeltje hebben

Hieronder het beeld via mijn Homecomputer , dit lukt uiteraard altijd onmiddellijk.

Dit fenomeen deed zich al een tijdje voor maar na enkele pogingen lukte het toch , maar nu lukt het volledig niet meer met mijn smart TV

Wij bekijken redelijk veel naar dit programma en zien daarom uit naar een spoedige oplossing waarvoor nu reeds onze dank.

Bedankt alvast voor de moeite

Hier enkele foto’s van het probleem die zich recent beginnen voordoen is.

Als ik dus via internet naar Google ga en daar een Broadcasting wil bekijken weigert hij.

Hetzelfde met YouTube .

Hij toont dit scherm

Als je zegt : Toch gaan zoals ik hieronder doe :

Dan krijg je dit :

Of soms ook :

Merk het slotje op die ik aanduid met een pijl

Als ik dan toch probeer iets te openen dan krijg ik dit beeld waarbij in  het midden het rondje blijft draaien

Hetzelfde als ik naar de Broadcasting wil kijken JW.TV  dan blijf ik een ronddraaiend cirkeltje hebben

Hieronder het beeld via mijn Homecomputer , dit lukt uiteraard altijd onmiddellijk.

Dit fenomeen deed zich al een tijdje voor maar na enkele pogingen lukte het toch , maar nu lukt het volledig niet meer met mijn smart TV

Wij bekijken redelijk veel naar dit programma en zien daarom uit naar een spoedige oplossing waarvoor nu reeds onze dank.

Bedankt alvast voor de moeite

0 Likes
10 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Staat de tijd/datum goed op je TV?
Stars-Moderator-signature-800x200-2
Fielle01
First Poster
Opties

Hallo 

Ik heb hetzelfde probleem

Wat was oplossing aub

Bedankt

0 Likes
René1965
First Poster
Opties

Ik heb hetzelfde probleem. Als ik een livestream wil bekijken, krijg in de melding dat er iets mis is met het beveiligingscertificaat van de betreffende site. Ik krijg vervolgens een grijs scherm. Als ik oude livestreams van dezelfde site terugkijk, krijg ik geen melding en kan ik de opname terugkijken.

Dit probleem doet zich pas voor nadat de tv is gereset. Daarvoor kon ik gewoon live meekijken.

Wie kan mij helpen om dit probleem op te lossen.

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @René1965 ,

Je post in een topic uit 2018. Het zou fijn zijn als je ook wat gegevens van de tv vermeldt 🤷‍♂️.
Wat is de volledige Model Code van de tv?
Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Graag incl. de letters XXN. Wat is de huidige softwareversie van de tv?
Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv.
Over welke website gaat het?

signatureee
Groet, Dick

René1965
First Poster
Opties

Het gaat om een Samsung met model code: UE40JU6410SXXN, softwareversie 1570 en de website waarom het gaat is Kerkomroep.nl

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @René1965 ,

Thanks! De interne Tizen browser heeft altijd al zijn beperkingen gehad. Zie:
https://www.lifewire.com/samsung-smart-tv-web-browser-4686055
Er zijn steeds meer websites die deze browser niet meer ondersteunen.
Waarschijnlijk heeft Kerkomroep.nl iets aan haar site veranderd
De versie van de browser is gekoppeld aan de softwareversie. Deze is up-to-date.
Losse beveiligingscertificaten kunnen niet worden geïnstalleerd. Een tv is geen pc.
Het is ook niet mogelijk om een andere browser te installeren.
Er zijn geen browsers ontwikkeld voor het besturingssysteem Tizen van de tv..

signatureee
Groet, Dick

René1965
First Poster
Opties

Heb jij een verklaring waarom terugkijken wel lukt, maar live meekijken niet? Het is toch steeds dezelfde site?

0 Likes
René1965
First Poster
Opties

Dank voor je reactie. Heb jij een verklaring waarom terugkijken wel lukt, maar live meekijken niet? Het is toch steeds dezelfde site?

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@René1965 ,

Geen dank! Het is wel dezelfde site, maar voor het live meekijken zijn waarschijnlijk andere beveiligingscertificaten nodig.
Je kunt het beste even contact opnemen met Kerkomroep.nl..

signatureee
Groet, Dick