Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Creditering na terugname

(Onderwerp aangemaakt op: 14-01-2022 04:15 PM)
1201 Weergaven
Simeon
First Poster
Opties

Beste,

Wanneer zal de creditatie plaatsvinden?

Ik word aan de lijn gehouden.  Het is nu al een maand dat ik dagelijks contact maak en word van het kastje naar de muur gestuurd.

Het toestel is door Servilux meegenomen, en is niet meer te herstellen binnen de normen gesteld door  Samsung heb ik begrepen.

Er is een verzoek tot creditering ingediend bij SAMSUNG, en ik wacht nu al meer dan een maand zonder enige resultaat.

Betreft:

• RMA referentie: 608638 
  • Ordernummer: SORD21133812
  • Type apparaat: UE50RU7400SXXN
  • Serienummer: 0EDB3HJMB00066K
0 Likes
18 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Simeon , goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, ik help je graag verder. 

Als ik je gegevens erbij zie ik staan dat je hier over ook telefonisch contact hebt gehad met één van mijn collega's. 

Heb je naar aanleiding van dat gesprek ook contact opgenomen met je verkoper, zij zullen dit verder in orde gaan maken met je. Met het referentie nummer weet je verkoper voldoende om dit verder op te lossen.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Simeon
First Poster
Opties

Beste,

Ik heb al tig keren contact gemaakt met de verkoper en moet steeds weer aanhoren dat  Samsung de creditering in orde moet brengen.

Mvg,

Simeon 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Het is natuurlijk niet leuk als je van het kastje naar de muur wordt gestuurd en dit is ook zeker niet onze bedoeling! Een GRMS nummer is een creditatienummer en met dit nummer weet of behoort jouw verkoper wel te weten hoe dit op te lossen met je. Wanneer jouw verkoper hier niet helemaal uitkomt kan deze contact opnemen met onze Dealerlijn.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

0 Likes
Simeon
First Poster
Opties

Beste,

Ik ben nu ten einde raad en overweeg juridische stappen te ondernemen.  Het is nu onmenselijk

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Simeon, goedemorgen.

Het is natuurlijk niet fijn als het maar niet will vlotten echter is jouw TV gecrediteerd en met de RMA referentie kan je terecht bi je verkoper. Zij zullen dit dan verder met je in orde maken, wanneer zij zich geen raad weten met de RMA referentie(GRMS nummer) kunnen zij contact opnemen met onze Dealerlijn voor wat extra uitleg. 

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

0 Likes
Simeon
First Poster
Opties

Beste,

Hoe lang moet ik nog wachten? Het is bijkans 4 maanden al dat zonder televisie zit. Ik krijg steeds weer  het zelfde verhaaltje te horen dat samsung het in orde moet brengen.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Goedemorgen, @Simeon.

Ik snap dat het geen fijn situatie is. Jouw TV is gecrediteerd door ons en aan de hand van het RMA-nummer(GRMS) kan je bij de verkoper een andere TV uitzoeken. Wij kunnen dit niet verder in orde maken, wanneer zij zich geen raad weten met een GRMS nummer dan kunnen zij hiervoor contact opnemen met onze Dealerlijn. Dit zal toch echt via de verkoper geregeld dienen te worden.

Hopelijk kom je met hen nu snel tot een goede oplossing!

Groeten,

Martijn

ReubenRoolvink
First Poster
Opties
Hoi ik zit in een zelfe situatie de verkoper lijkt me niet te willen of kunnen helpen. Ik wil gewoon mijn geld terug zien. Verkoper geeft aan niet via normale dealer netwerk te behoren en dat dat het probleem is. Dit duurt ondertussen bij mij al maanden
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @ReubenRoolvink, goedemiddag.

Waar heb je de TV aangekocht? En is er voor de TV vanuit ons ook een serviceverzoek geweest? En waarom behoort je verkoper niet tot het normale dealer netwerk? 

Groeten,

Martijn