op 19-08-2017 04:43 PM
Ik heb geprobeerd om mijn Logitech toetsenbord K830-TV te koppelen via BlueTooth aan mijn TV [UE49MU6470].
Wat ik ook probeer het lukt niet. Ook niet via de meegeleverde Unifying-ontvanger van Logitech.
Weet iemand hoe ik dit toetsenbord aan de TV gekoppeld krijg?
Alle sugesties zijn welkom.
Grt Rene
op 22-08-2017 02:49 PM
Hi Rene, welkom op de Community!
Het zou kunnen dat het niet mogelijk is om een bluetooth toetsenbord aan te sluiten aan de tv. De tv beschikt over bluetooth, maar vaak zijn keyboards niet (meer) compatibel.
Hoe bevalt de tv tot nu toe verder?
op 23-08-2017 10:41 AM
Hallo Lot,
dank voor je antwoord.
Ik heb inmiddels het toetsenbord werkend. Deze was niet gekoppeld aan de unifying dongle. OEPS
Helaas werken veel snel-toetsen niet van het toetsenbord. Valt dus tegen. 😞
Internetten op tv is verre van optimaal, ik heb al verschillende meldingen gehad van [processor 3 hangs] ofzoiets en dan moet ik internet afsluiten en opnieuw opstarten. Ook is dit erg traag.
Regelmatig dat er een mobile site wordt ingeladen (voorbeeld: m.tvgids.nl) is niet prettig.
Ook werkt radio luisteren via een site niet. Zo zullen er nog wel meer internet-functies niet werken vrees ik.
Ik heb de tv bedraad met Cat6 aangeloten maar zie op de switch dat deze maar maximaal 100mbps is aangesloten, ik dacht dat dit 1gbps zou zijn. Klopt dit?
Verder bevalt de tv redelijk, het beeld is iniedergeval goed.
Grt Rene
op 25-08-2017 12:48 PM
Hi @Diverene,
ik heb het even uitgezocht en de cap is inderdaad 100mbps. Dit is meer dan genoeg, om even een vergelijking te maken 4K beeld = 15mbps = het minimum voor Netflix.
Dan heb je dus nog 80mbps over! Goed om te lezen dat de TV in ieder geval bevalt. Mocht je nog vragen hebben, weet je ons te vinden.
op 25-08-2017 01:23 PM
Hallo Bruce,
dank voor je antwoord mbt bedrade netwerk snelheid.
Heb je ook een antwoord op mijn internet vragen/opmerkingen?
mvg Rene
29-08-2017 01:41 PM - bewerkt 29-08-2017 01:42 PM
Hi @Diverene,
dat hoor ik voort het eerst! Komt dit vaak voor als je aan het browsen bent?
Ik en mijn collega willen dit graag uitzoeken, en willen daarom een Remote Management afspraak inplannen (meekijkafspraak)
Als dit je wat lijkt, kun je mij dan een privebericht sturen met daarbij een datum en tijdstip dat schikt. We werken in tijdvakken van 2 uur, dus van 8-10, 10-12, 12-2, 2-4, 4-6 en 6-9.
Met daarbij je contactgegevens, zodat we je kunnen bereiken.
Ik hoor het graag!