Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Bluetooth profiel

(Onderwerp aangemaakt op: 25-08-2020 01:25 PM)
438 Weergaven
Zkebam
First Poster
Opties

Goedemiddag, 

Ik heb inmiddels begrepen om voor de tv (QE65Q7FAM) te kunnen  communiceren  met b.v. bluetooth oortjes, beiden hetzelfde bluetooth profiel moeten hebben. Wie kan mij vertellen wat het bluetooth profiel van mijn tv is of wie kan mij zeggen waar ik dat kan vinden?

Alvast hartelijk dank! 

0 Likes
3 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemiddag @Zkebam ,

Als de volledige Model Code QE65Q7FAMLXXN is (zie de sticker op de achterzijde), dan heeft de tv Bluetooth LE/Smart/4.0+.

Deze Bluetooth versie is backwards compatible, dus je kunt er ook lagere versies mee pairen..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
Zkebam
First Poster
Opties

Hoi Dick,

Ik bedoel eigenlijk iets anders met profiel (HSP, HFP, A2DP, AVRCP). Ik had namelijk nieuwe oortjes die ik prima kon koppelen met mijn Iphone en macbook. Maar met de tv niet. De oortjes werden wel 'gezien' maar koppelen ho maar. Overigens kan ik niet bij de sticker (tv zit strak tegen de wand), maar het serie nummer is: --

Groet, Wim

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Goeiemorgen @Zkebam , Wim,

Oké, op die fiets. Misschien overbodig, maar hierbij een link naar de profielen:

https://www.bluetooth.com/specifications/profiles-overview/

Ook een interessant artikel over iPhone, iPad en AirPods. Ik weet niet of dat je nieuwe oortjes zijn.

https://www.iculture.nl/tips/stereo-bluetooth/ Ik weet echter niet of die protocollen Bluetooth 4 of apparaat gerelateerd zijn.

Nergens terug te vinden. Het kan heel goed zijn de tv deze protocollen niet ondersteunt.

Waarschijnlijk is dat de reden dat je je oortjes, welke het ook moge zijn, niet kunt pairen.

Misschien zou je dit kunnen navragen bij Support: 088 – 909 – 0100.

Houd me even op de hoogte, want ik ben zelf ook wel benieuwd.

PS zou je het serienummer willen weghalen? Dit om misbruik te voorkomen. Thanks!

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.