Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Blu-ray / DVD Aanpassen voor alle regio's

(Onderwerp aangemaakt op: 03-01-2017 12:29 PM)
1777 Weergaven
PV1
First Poster
Opties

Nieuwe Blu-ray /DVD speler BD-J5500XN gekocht. Speelt enkel regio B (Blu-ray) en regio 2 (DVD). Ik heb aantal jaar in USA en Canada gewoond en heb bijgevolg veel schijfjes die ik niet kan afspelen. Heb reeds 2x met Samsung hulp gesproken maar alle verwijzingen naar service firma's leiden tot vicieuze cirkel want zij verwijzen terug naar Samsung omdat ze niet geautoriseerd zijn voor deze dienst. Heeft iemand dit reeds voor mekaar gekregen ? Raad ? 

0 Likes
1 Antwoord
Replicah
Pathfinder
Opties
Goedenavond,

Het is niet zo dat je een blu-ray speler compleet regiovrij kan maken. Het is het één of het ander. Of je kunt Blu-ray's / DVD's uit Europa afspelen OF uit de V.S / Canada. Nu heb ik een tijdje voor je gezocht naar het model BD-J5500XN maar ik kan geen regiovrije "hack" vinden voor deze speler.

Wat je wel kunt doen is kijken naar een Multiregio Blu-ray speler. Stegen Electronics is een bedrijf die Blu-ray spelers modificeert en doorverkoopt. Ik zie dat ze ook de BD-J5500 gemodificeerd verkopen. Wellicht kunnen hun jou verder helpen? Of misschien kunnen hun jou speler omtoveren :smiling-face:

Ik wens je heel veel succes en natuurlijk plezier voor als het gelukt is.

Met vriendelijke groet,
Replicah

----------------------------------------------------------------------------
Antwoord gevonden op uw vraag? Markeer het bericht als ✓ opgelost! ಠ◡ಠ
0 Likes