op 31-10-2023 08:52 AM - laatst bewerkt op 01-11-2023 11:53 AM door MartijnK
Beste,
Ik heb op 28-09-2023 een OLED tv gekocht, enthousiast vertelt de verkoper over de promo.
Op 1-sept 2023 ontvang ik het volgende bericht;
Goed nieuws! Je deelname aan onze promotie “Ontvang een Samsung Tab A8 of Tab A7 bij aankoop van een Samsung Neo QLED, OLED of The Frame” met registratienummer NLD10829087NDXT is goedgekeurd. We streven ernaar om binnen zeven weken jouw Galaxy Tab A8 Wi-Fi (Darkgray) te versturen naar het opgegeven adres. We sturen je een bericht zodra wij deze verstuurd hebben.
Het is inmiddels 31 okt 2023 en ik heb tot op heden heb ik niets meer vernomen, graag een update over de status van de levering.
MvGr Jaap
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 01-11-2023 12:34 PM
Hi @Jaap van Schaijk, goedemiddag.
Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt. Vanwege het succes van deze actie duurt het helaas iets langer voordat de tablet verstuurd kan worden. Zodra de levering van jouw tablet is klaargemaakt, krijg je hier ook bericht over.
Onze excuses voor de vertraging!
Groeten,
Martijn
op 06-02-2024 03:56 PM
Hoi Aya, of collega's van Aya.
Het heeft even geduurd, maar vandaag is het apparaat afgeleverd. Het aangemaakte ticket PROM-4176 kan gesloten worden wat mij betreft.
Vriendelijke groet Jaap
op 01-11-2023 12:34 PM
Hi @Jaap van Schaijk, goedemiddag.
Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt. Vanwege het succes van deze actie duurt het helaas iets langer voordat de tablet verstuurd kan worden. Zodra de levering van jouw tablet is klaargemaakt, krijg je hier ook bericht over.
Onze excuses voor de vertraging!
Groeten,
Martijn
op 02-12-2023 12:52 PM
Beste,
Ik heb op 28-09-2023 een OLED tv gekocht, enthousiast vertelt de verkoper over de promo.
Op 1-sept 2023 ontvang ik het volgende bericht;
Goed nieuws! Je deelname aan onze promotie “Ontvang een Samsung Tab A8 of Tab A7 bij aankoop van een Samsung Neo QLED, OLED of The Frame” met registratienummer NLD10829087NDXT is goedgekeurd. We streven ernaar om binnen zeven weken jouw Galaxy Tab A8 Wi-Fi (Darkgray) te versturen naar het opgegeven adres. We sturen je een bericht zodra wij deze verstuurd hebben.
Het is inmiddels 31 okt 2023 en ik heb tot op heden heb ik niets meer vernomen, graag een update over de status van de levering.
Het is inmiddels 2 December 2023 en ik heb tot op heden heb ik niets meer vernomen, graag een update over de status van de levering.
op 04-12-2023 10:34 AM
Hoi @Jaap van Schaijk, goedemorgen.
Wij hebben hier nog geen update in. Ik zal mijn collega's van de promotieafdeling ook vragen of hier al meer informatie over bekend is en zodra ik hier een terugkoppeling op heb stuur ik je ook een berichtje!
Groeten,
Martijn
op 04-02-2024 10:42 AM
@MartijnK schreef:
Hoi @Jaap van Schaijk, goedemorgen.
Wij hebben hier nog geen update in. Ik zal mijn collega's van de promotieafdeling ook vragen of hier al meer informatie over bekend is en zodra ik hier een terugkoppeling op heb stuur ik je ook een berichtje!
Groeten,
Martijn
op 04-02-2024 10:46 AM
Helaas nog steeds geen response, leuke acties verder, jammer dat de uitwerking zo lang op zich laat wachten. Loopt inmiddels een half jaar. Graag response op de aflevering
op 06-02-2024 12:02 PM
Hallo @Jaap van Schaijk,
Ik heb een interne ticket voor de betrefende afdeling gemaakt hiervoor: PROM-4176. Zo snel mogelijk wordt er contact met je opgenomen.
Met groet,
Ajay
op 06-02-2024 03:56 PM
Hoi Aya, of collega's van Aya.
Het heeft even geduurd, maar vandaag is het apparaat afgeleverd. Het aangemaakte ticket PROM-4176 kan gesloten worden wat mij betreft.
Vriendelijke groet Jaap
op 06-02-2024 05:00 PM