12-08-2020 10:11 AM - bewerkt 12-08-2020 10:12 AM
Goedemorgen,
Sinds 3 dagen ondervind ik problemen met mijn UE55MU7070, het probleem is dat na een bepaalde gebruiksduur het beeld steeds iets omhoog springt, en daarna weer goed is (video1). De nieuwste software is geïnstalleerd. De tv laat het probleem op iedere bron zien. Als het probleem zich langer voor doet veranderen zelfs de kleuren naar fel en dan weer donker(video2). Verder heeft iemand van de klantenservice van Samsung, mij aangeraden om alle randapparatuur te verwijderen en deze minimaal 30 minuten los te koppelen. Dit had te maken met het ontladen van statische elektriciteit, waaraan in eerste instantie het probleem werd gekoppeld. Heeft iemand het zelfde probleem of weet iemand een oplossing?
met vriendelijke groeten,
Opgelost! Ga naar oplossing.
15-11-2023 09:11 PM - bewerkt 15-11-2023 09:12 PM
@Sybe1 schreef:
Stukje tape? Heel bijzonder.
hoe gaat dat in zijn werk?
Dat is de manier die ik op de vorige pagina en in het privé bericht beschreven heb. Super simpel: TV open maken, flat cable eruit plukken, op de juiste plek een stukje tape plakken en de flat cable weer terug.
ENKEL doen als je geen garantie meer hebt!
05-01-2025 05:42 PM - bewerkt 05-01-2025 05:47 PM
Ik weet niet wie deze reactie als "oplossing" gemarkeerd heeft, maar volgens mij is het niet de oplossing.
Op pagina 5 van deze thread heb ik de oplossing gedeeld. Dat was op 24-05-2023 04:34 PM Als deze dan ook als oplossing gemarkeerd wordt, komt ie bovenaan te staan, hoeven mensen niet eerst een software update te proberen en allerlei andere zaken die dit hardware probleem niet gaan verhelpen. Ik heb zelfs aangegeven, dat je dit natuurlijk ENKEL moet doen als je GEEN garantie meer hebt!
op 08-01-2025 07:33 PM
Hoi plantje, klopt het dat jij ergens in een andere post een filmpje gedeeld hebt hoe je zelf je Samsung scherm dat storend beeld geeft kunt repareren. Iets met plakbandje ergens aan bevestigen?
op 08-01-2025 08:21 PM
Hi Michiel,
Klopt, maar om de één of andere reden wordt geweigerd om dat als oplossing te markeren. Dit terwijl Dick zijn verzoek om nog maar eens te checken of er updates zijn enz wel als oplossing gemarkeerd staat
op 08-01-2025 08:23 PM
Je hebt een persoonlijk bericht
op 12-01-2025 07:58 PM
Zie daar Dít is DE oplossing!
Kan dit antwoord (dat er al langs staat) gemarkeerd worden als oplossing? Uiteraard met de de volgende disclaimer erbij:
Het verhaal dat er nu als oplossing staat is géén oplossing. Dit probleem komt jarenlang geregeld bij mensen terug en de TV waarmee ik dit gehad heb, doet het nu al jaren perfect!