Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Beeld ruis ue55ks7000

(Onderwerp aangemaakt op: 21-05-2018 11:33 AM)
1068 Weergaven
Smiske
Journeyman
Opties

Goedemorgen iedereen, ik heb de ue55ks7000 een jaar geleden gekocht na uren reviews te lezen. Iedereen was heel possitief over de scherpte van het scherm. Ik ben het daar volledig mee eens, buiten als er een heel snelle actie is. Bij snelle acties krijg ik beelden die niet echt meer mee kunnen. Beeld waar de snelheid zich bevind wordt korrelig en het lijkt alsof de tv even niet mee kan. Ik speel alles digitaal af via netflix of digicorder en dvd. Het probleem is zowel met hd als bij 4k. Alle instellingen staan standaard en beeld staat op dynamisch. Als ik dynamisch uit zet dan is het iets beter, maar nog niet volledig weg. Kan ik hier een instelling voor aanpassen. Ik ben een heuse filmfan die kickt op mooie beelden, telkens als dit gebeurd krijg ik er een steek van in mijn hart 😢😉

1 Antwoord
DickKoster
MegaStar
Opties

@Smiske,

Een bekend gezicht hier 😉!

Allereerst even mn excuses over de vorige posting van de Model Code van deze tv.

Ik zei dat dit de UE55KS7000LXXN zou moeten zijn, maar is dus de UE55KS7000SXXN. Tv uit 2016.

Oké, ik ga je nu maar eens goed door de mangel halen 😰, uiteraard met de beste bedoelingen, 😉!

• Volgens deze, hopelijk juiste Model Code UE55KS7000SXXN (toch even checken graag op de sticker aan de achterzijde van de tv) , is de laatste firmware de 1220.7. Uit 11-04-2018. Graag even kijken bij Instellingen->Ondersteuning->Over deze tv. Als deze lager is, dan kan ik je instructies geven om deze te updaten.
  • Ik zal je hierbij mijn 'perfecte', nou nou, beeldinstellingen geven en hopelijk helpt dat..

UIteraard met prachtige 🤩 foto's erbij and give it a try, zou ik zeggen.

Anders zoeken we naar een andere oplossing en kijk uit voor je gezondheid?  Steken in het hart zijn niet goed.

Nog wat extra info: met Clean Digital View kun je er beeldruis mee aanpakken, maar dat gaat wel ten koste van de beeldscherpte. Als je geen beeldmateriaal uit een analoge bron bekijkt, kun je het dus maar beter uitzetten.

Met Auto Motion Plus moeten beweging er soepeler uitzien, dus mss hier ook nog ff mee experimenteren..

DynamischDynamischKleur staat bij mij op 45 ipv 55. Vind ik te rood..Kleur staat bij mij op 45 ipv 55. Vind ik te rood..HDR+ zeker uit. Geeft bij mij een erg oranje beeld. Kleurtint kan ook op 'Koel', maar is ook weer persoonlijk..HDR+ zeker uit. Geeft bij mij een erg oranje beeld. Kleurtint kan ook op 'Koel', maar is ook weer persoonlijk..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.