Goedendag,
ik heb een Samsung PS50B850 HD televisie.
Waar op het beeldscherm bevindt zich het IR-ontvangstvakje? Ik wil nml van een Marmitek... Bekijk bericht
Sinds afgelopen week heb ik het probleem dat het beeld dat weergegeven wordt op mijn 40" 6-serie, eruit ziet als half negatief.
in eerste... Bekijk bericht
Ik heb eenSamsung UE50J6240 welke alleen gebruikt wordt al beeldscherm. Er zit geen antenne op aangesloten, geen kabel.
Bij het starten van de TV... Bekijk bericht
Hallo,
Sinds kort in het bezit van een Samsung TV UE55KU6020 .
Ik wist dat hier geen bluetooth verbinding op aanwezig is. Ik ben er alleen... Bekijk bericht
mijn TV was defect maar na het vervangen van het mainboard doet hij het weer prima.
Echter de monteur zei (niet van Samsung) dat het kwam door... Bekijk bericht
Hoi,
onlangs heeft mijn zoon's TV/Monitor LT27D590C CIPlus module opgegeven. Die is minder dan een jaar oud, dus nog onder garantie. Op... Bekijk bericht
Tijdens de BTW actie bij de mediamarkt heb ik voor mn moeder een samsung soundbar aangeschaft (HW-K470/XN). Anderhalve week is ze verhuis en heb ik... Bekijk bericht
Ha, ik heb de UE48J5100AWXXN en het valt me op dat het na inschakelen van de TV erg lang duurt voordat je de Source/input kan selecteren. De knop... Bekijk bericht
Ik heb een Samsung UE32J5200AW (32 inch 5 serie) gekocht.
De speakers zijn niet erg goed.
Ik wil het geluid via een 'ouderwetse versterker... Bekijk bericht
Ik heb sindskort een UE55KS8000 en ik heb een Synology 216j NAS. Bij de bronnen zie ik de NAS Server staan maar als ik deze selecteer dan komt er... Bekijk bericht
Goedemiddag,
Wij hebben momenteel een UE46ES7000 televisie in de woonkamer en willen graag 5meter verderop in de woonkamer een UE60KS7000... Bekijk bericht
Ik wil een abonnement nemen op Netflix, maar de app opent niet. heb al kontakt gehad met Netflix en moet Samsung kontakteren. Goede, bedrade... Bekijk bericht
Hallo,
vandaag een UE40J5200AWXXN gekocht en installatie ging prima.
TV update zichzelf naar de nieuwste firmware.
Zenders (via kabel)... Bekijk bericht
Vraag: waarom kan mijn 2014 tv UE48HU7500 (software v1110.2) via de YouTube app (v1.1011.9, 19-02-2016) geen 4K videos afspelen? Ik heb een 150... Bekijk bericht
hallo allemaal.
Ik heb/had een Samsung TV UE55F9000SLXXN (deze is ruim 2 jaar oud)deze gaf in de garantie perode al problemen dit heeft de... Bekijk bericht
Ik heb net mijn UE49KS8000 ontvangen. Deze als 2e kans bij Coolblue gekocht. Helaas bevat de tv nog de oude instellingen van de vorige eigenaar en... Bekijk bericht
Ik heb sinds kort een mooie samsung UHD tv de UE49KS7000, heel tevreden met de beeldkwaliteit en features. Maar bij het gebruik van de NL ziet en... Bekijk bericht
Ik ben in bezit van een samsung UE50ku6000 en een samsumg home cinema set samsung HT-C5500. Na alles aangesloten te hebben, oa. van hdmi out naar... Bekijk bericht