Samsung Remote welke geleverd wordt bij een K8000 serie zou ik graag willen koppelen aan een interactieve decoder (Vodafone-Entone Amulet 515)... Bekijk bericht
Hallo,
Ik slaag er niet in om externe ondertitels met de sub en srt extensie aan de praat te krijgen op deze TV.Volgens de specs en de... Bekijk bericht
Als ik mijn onlangs aangeschafte soundbar wil updaten, volstaat dan het alleen installeren van de meest recente firmware download of dien ik alle... Bekijk bericht
Hallo,
Als ik in mijn Tv een film afspeel die op een USB-stick is gebrand, mag ik die er zo uittrekken, als ik alles stop heb gezet, of moet deze... Bekijk bericht
Beste mensen,
omdat mijn half jaar oude Philips TV niet meer gerepareerd kan worden mag ik voor het aankoopbedrag een andere TV uitzoeken..... Bekijk bericht
Ik heb sinds enkele maanden een UE60KS7000 en ervaar met name bij het kijken van reguliere TV problemen. Ik maak gebruik van een CI+ Module via... Bekijk bericht
Afgelopen week de UE49KS7000 aangeschaft. Na installatie zie, als ik de hone knop indruk GEEN menu tav instellingen, mogelijkheden om YouTube etc... Bekijk bericht
Ik heb nu voor de 2e keer een probleem met mijn Samsung UE40D5000 LED TV. Vorige keer , vorig jaar, toevallig ook rond de kerstperiode, de tv gaat... Bekijk bericht
Ik heb de Samsung UE50KU6020 Smart TV aangeschaft en in de handleiding wordt gesproken over de Samsung Smart remote. Er wordt echter nergens... Bekijk bericht
Sinds vorige week bezit ik de UE55KS7000 tv met one connect mini. Heeft het 1 of 2 dagen gedaan en toen opeens niet meer. Aangezien ik tv kijk via... Bekijk bericht
Heb een bluetoothkoptelefoon aangesloten op tv vanwege gehoorstoornis.
Gevolg is dat de gewone geluidsweergave wegvalt. Huisgenoten kunnen dus... Bekijk bericht
Hallo iedereen,
ik weet niet of het gebruikelijk is hier op dit medium met klachten over Samsung te komen, maar ik wil het toch proberen.
Op 30... Bekijk bericht
Hallo, sinds juni heb ik een HT-J4530 staan, WAS er blij mee, maar het werkt niet??
De ingangen reageren niet op HDMI, tulpstekker en SPDIF... Bekijk bericht
Hallo, ik had een evolution kit die ik wou aansluiten op mijn tv (UE40SE7000). Hij herkent hem wel en gaat ook "iets" instellen, maar na... Bekijk bericht
Ik heb mijn tv een 65UEHU7500 tv aangesloten op een versterker middels een hdmi 1.4. Als ik de tv aanzet op bijvoorbeeld rtl4, dan is het beeld van... Bekijk bericht
De Plex app op mijn Samsung smart tv -UE65KS9500 - laat het in veel gevallen afweten bij het tonen van ondertitels, daar waar de Plex op computer... Bekijk bericht
Sinds kort de EU49KS7000 in bezit, heb ook een Dreambox 7020HD, een OPPO UDP-203 4K UHD BR en daar komt met de kerst een PS4 pro bij.... In... Bekijk bericht