Heb de set een week in huis. 3 dagen goed gewerkt daarna verloor hij zijn speakers. In display Komt de tekst contoleer wireless speakers.... Bekijk bericht
De nieuwe (2016) Smart remote kan gebruikt worden voor externe apparaten als een home cinema en settop box. De remote voert dan functies uit als... Bekijk bericht
Ik heb sinds kort een UE55KS8000. Ik dacht dat ik mjn Humax decoder nu wel de deur uit zou kunnen doen. CI+- module erin, harde schijf... Bekijk bericht
Hallo,
Probeer al weken toegang te krijgen tot de apps op mijn nieuwe SUHD UE55KS8000, maar tot op heden niet gelukt. Via twitter met Samsung... Bekijk bericht
Goedendag,Ik heb een UE55KS7000 en JBL SB400 soundbar. De soundbar is d.m.v. de optische kabel aangesloten op de TV.Werkt allemaal prima, ook... Bekijk bericht
Kan iemand mij vertellen welke bouten en/of schroeven ik nodig heb om de UE55KS7000 op te hangen?
en waarom zitten die niet gewoon bij de... Bekijk bericht
tv ue40j6240 gisterenavond aangesloten. De afstandsbediening werkt alleen op 1 meter afstand van de tv. Op oude tv werkt deze zelfs op 5 meter... Bekijk bericht
Hi,
ik ben / was / wordt een gebruiker van Samsung producten. Ik ben wat je noemt een AV freak. Ik heb blijkbaar 3 jaar en drie maanden geleden... Bekijk bericht
Sinds juli al bezig mijn tv te registreren ook div. malen gebeld maar zodra ik serienummer intoets
ONBEKEND> weet iemand een mail adres van... Bekijk bericht
Ik heb een Panasonic Huisbioscoop Geleuidsystem SC-HT80 die ik wil aansluiten op mijn Samsung UE32J4500AWXXN. Hoe doe ik dat? In de handleiding kan... Bekijk bericht
Nederlander in Frankrijk.
Heb gisteren een Led TV 40 inch UE40KU6400UXZF ontvangen.
Signaal: Satelliet.
Bij het zenders zoeken krijg ik 950... Bekijk bericht
Als ik de tv ue46f7000slxxn via de digital audio out verbind met de receiver dmv een toslink kabel dan is er om de zoveel tijd een korte... Bekijk bericht
Ik ben eigenlijk nog niet echt tevreden met de kwaliteit van het beeld
als de tv in de winkel staat lijkt het beeld veel scherper betere... Bekijk bericht
Ik ben op zoek naar de mogelijkheid van aansluiten van mijn Panasonic huisbioscoop geluidsysteem SC-HT80 op mijn Samsung smart TV UE32J4500AWXXN.... Bekijk bericht