Ls,
ik heb een nieuwe samsung 65q900r en begrijp dat je de one connect box met HDMI 2.0 kunt laten veranderen door een one connect box met HDMI... Bekijk bericht
Goedemiddag iedeeren,
Ik heb vorige week de UE49NU8000 aangeschaft.
Tot zover ben ik dik tevreden met de beeldkwaliteit.
Ik zou graag... Bekijk bericht
Samsung smart tv geeft bij NPO 1,2 en 3 na enkele seconden de wit scherm met de melding 503 Service Temporarily unavailable. Er is wel geluid. De... Bekijk bericht
Beste,
Enkele vragen omtrent het plaatsen van eigen foto's in The Frame :
SmartView erkt niet (Geen TV gevonden). Ik kan wel werken via... Bekijk bericht
Hoi luitjes,
Ik probeer sinds gisteren via een usb stickje mijn tv firmware op te waarderen.. het gaat om de Samsung UE32EH4003WXXN.
Nu... Bekijk bericht
Hey!
ik zou mijn samsung curved tv willen ophangen... kan iemand mij vertellen welk type schroeven ik nodig heb voor de bevestiging v dit model?... Bekijk bericht
Hallo,
Over de prestaties van de QE49Q6F ben ik echt tevreden, maar er is een ding dat ik echt onhandig vind. Elke 1 á 2 dagen moet ik de... Bekijk bericht
Ik heb sinds november een Samsung smart tv UE49MU7000. In het begin werkte alles prima maar nu valt de internetverbinding voordurend uit. Als ik de... Bekijk bericht
IK heb al een tijdje een vreemd probleem met mijn samsung QE55Q9FNALXXN in combienatie met mijn PS4. Als ik mijn PS4 in sluimer stand zet en ik zet... Bekijk bericht
Hoi. Sinds kort ervaar ik zowat een 4-tal problemen met mijn Samsung UE49KS700 TV.
De randapparatuurconfiguratie:
HDMI 1: Playstation
HDMI... Bekijk bericht
Hoi,Ik heb een Samsung TV UE55H6200.Deze heeft een langere poos uit gestaan maar wij willen hem nu weer gaan gebruiken.Wanneer we de TV inschakelen... Bekijk bericht
Beste mensen mijn tv gaat moeizaam aan... lampje knippert geen beeld... langzaam komt er geluid en heel rustigaan komt het beeld weer terug naar... Bekijk bericht
AL jaren hebbenwij de samsung en vorige jaar waren we toe aan een nieuwe en hebben de Samsung QLED QE65Q7F gekocht.
Mooi dachten we dat de kabel... Bekijk bericht
Mijn tv valt met enige regelmaat ineens uit,zwart beeld geen geluid, knipperend lampje, soms gaat de tv weer aan of verschijnt alleen het samsung... Bekijk bericht
Bij mijn tv UE40MU6402 selecteer ik een zender om weergave te plannen. Achter de zender komt een klokje tevoorschijn maar op het desbetreffende... Bekijk bericht
Heb een
Samsung UE46ES8000
waar de Netflix app sinds een week vanzelf op verdwenen is...(03/2019)
Ik heb de recentste software 2022 ; heb... Bekijk bericht
De 2017 versie is nog met hdr10. Maar kan hier ook een hdr10+ firmware op gezet worden, zodat deze op hetzelfde niveau zit als de 2018 versie?
... Bekijk bericht