Hallo, Mijn tv gaat sinds deze week erg moeilijk aan. Ik zet hem aan, krijg dan donkergrijs gestreept beeld, tv gaat weer uit en herstart... Bekijk bericht
See the bigger picture! Onze QLED, Premium UHD en Frame TV's zorgen voor een levensechte beeldervaring.
Custom List Message Item |
---|
Hallo, Mijn tv gaat sinds deze week erg moeilijk aan. Ik zet hem aan, krijg dan donkergrijs gestreept beeld, tv gaat weer uit en herstart... Bekijk bericht |
Ik heb een 55Q85R toestel met Connect box. De Soundbar is via HDMI Arc aangesloten. Nu gaat de Sounbar wel aan maar na lange tijd standby niet... Bekijk bericht Dit kan ik alleen doorgeven in dit geval. Als alleen de optie aanzetten niet werkt is het helaas nie... Bekijk bericht |
Hoi, Heb een Samsung UE55KU6400 van 2.5 jaar oud en zodra ik de tv uit/standby zet blijft het backlight branden, verder geen beeld o.i.d.... Bekijk bericht Het handigst zou zijn als je de video uploadt naar iets dat makkelijk zichtbaar is, bijvoorbeeld You... Bekijk bericht |
Hallo allemaal, Ik heb tweedehands een tv gekocht (de QE55Q8FNAL). Maar toen ik thuis aankwam zag ik (alleen als er een lichtbron op schijnt en... Bekijk bericht Dit is te repareren, maar wel met bijkomende kosten. Nu hebben we hier niet een standaard prijzenlij... Bekijk bericht |
Ik heb een scart verloop kabel. Echter ik wil mijn TV aan de muur ophangen met de leidingen in de muur. Ik kan alles wegwerken behalve de scart... Bekijk bericht |
Ik heb een UE37B6000 led TV Ik wil deze aan muur ophangen en de snoeren in de wand wegwerken. Echter, het snoer is te kort en er zit een voor mij... Bekijk bericht Ah, begrijpelijk. Ik zie persoonlijk geen andere optie, maar mogelijk is er een andere gebruiker die... Bekijk bericht |
ik heb 1231 als software versie. Updaten werkt niet. Zie dat er een 1231.1 zou moeten zijn. Alle apps werken muv npostart. Daarmee alleen... Bekijk bericht Je kunt in dit geval even beginnen bij een reset van de Smart Hub. Zie hier hoe dat moet. Bekijk bericht |
Ik wil graag een powerpoint (zonder video en geluid) afspelen op mijn tv UE43NU7120.Dit heb ik gedaan door de powerpoint op te slaan op een USB als... Bekijk bericht Ik weet wat je moet doen! Als je gewoon alsnog audio onder je MP4 bestand zet geeft hij de melding n... Bekijk bericht |
Ik heb sinds 4 dagen de Samsung QE65Q7FNA, een hele mooie tv, maar ik heb problemen met de anynet+ aansluiting. ik heb de heos homecinema... Bekijk bericht Dat heeft idd bij mij ook geholpen echter maar tijdelijk. probleem kwam later weer terug. nu al een ... Bekijk bericht |
Goedemorgen, Op 18-03-2019 is deze TV geleverd door AO. Inmiddels is de TV 2x spontaan aan gegaan. Eén keer overdag en afgelopen nacht. Wat... Bekijk bericht |
Nieuwe afstandbediening net opgehaald. Geprobeert te koppelen met tv. Geeft aan geen apparaat gevonden. Samsung UHD-LCD TV SERIE 0DEX3HNJ900605W ... Bekijk bericht @Paulvhese Wat is de volledige modelcode van jouw televisie en heb je een foto van de afstandsbedien... Bekijk bericht |
Source bij opstarten Samsung QE55Q9FN Ik heb heb settopbox aangesloten op mijn Samsung QE55Q9FN. Bij het aanzetten van de tv gaat het toestel... Bekijk bericht Hallo, Het is alweer een tijd geleden dat ik dit probleem had. Ik heb het opgelost. Ik start nu mijn... Bekijk bericht |
Ik ben heel tevreden over mijn Smart tv UE 55 KS 8000. Helaas kan in sinds enige tijd niet meer gepland opnemen. Direct opnemen lukt wel. Is hier... Bekijk bericht Zou ik ook niet zo 1-2-3 kunnen zeggen, maar fijn dat alles weer werkt! Als er toch nog iets is, dan... Bekijk bericht |
Hallo, Sinds enkele weken UE49N7100 tv via telenet aangeschaft. Hoe kan ik het beeld van mijn smartphone op tv weergeven, screen... Bekijk bericht |
Beste, Ik lees op dit forum heel wat berichten i.v.m de creditering van een defecte tv. Wel, ik zit in hetzelfde straatje, mijn Samsung 55... Bekijk bericht Dag Nick, Laten we deze discussie maar afsluiten. De conclusie is dat helemaal niet tevreden ben ove... Bekijk bericht |
Beste,Ik merk op dat ik niet altijd 4K HDR krijg via de Netflix app op mijn 65KS8000.Als ik op "i" druk, krijg ik meestal de melding 1080... Bekijk bericht |
kheb een samsung wasmachine gewoon een ramelkast als beging te zwieren nooit meer en maar 3maanden oud kheb al bericht naar samsung ze laten het... Bekijk bericht Zoals ik al zei de tijd gaat raad brengen kga het nu afwachten maar ik zal de technieker ook niet al... Bekijk bericht |
Beste, Ik heb al zovaak het probleem dat ineens de gids weg valt en deze niet meer is op te roepen. Het ligt niet aan de afstandbediening... Bekijk bericht Als verder de tv werkt lijkt het toch het signaal te zijn, vreemd genoeg. Alles als alles goed zit, ... Bekijk bericht |
Moeizame koude start LE37A676A1M samsung. Systeem canal digitaal in Fr. M7sat801 en LG sound box. Na een paar uur aan werkt het normaal.... Bekijk bericht Laat het maar weten. Zoiets vervangen kan ik helaas niet veel bij helpen, maar natuurlijk succes! Bekijk bericht |
Heeft iemand een idee wanneer er een firmware update komt voor de qled tv's van 2018 zodat er gebruik gemaakt kan worden van apple airplay 2?... Bekijk bericht Samsung kondigt van te voren niet aan wanneer precies een update komt, het is er wanneer het klaar i... Bekijk bericht |