Beste, Ik ben sinds een week bezitter van een frame 50" tv model 2020 ls03T Tot mijn verbazing heeft deze tv maar 259mb opslag over na de... Bekijk bericht
See the bigger picture! Onze QLED, Premium UHD en Frame TV's zorgen voor een levensechte beeldervaring.
| Custom List Message Item |
|---|
|
Beste, Ik ben sinds een week bezitter van een frame 50" tv model 2020 ls03T Tot mijn verbazing heeft deze tv maar 259mb opslag over na de... Bekijk bericht |
|
Sinds een tijdje zie ik aan de rechterzijde een donkere halve boog (zie foto testbeeld). Resetten heeft niet geholpen. Iemand nog ideeën ? ... Bekijk bericht Goedemiddag @BartDenH , Bart, Is de volledige Model Code van de tv QE65Q7FAMLXXN? Deze staat in het ... Bekijk bericht |
|
Voorheen geen probleem gehad, nu valt het geluid weg. Soms even wat onderbrekingen, dan volledig weg, soms direct vanaf het begin als ik de app... Bekijk bericht |
|
Hallo iedereen we hebben hier een samsung UE46F6670 met verticale streepjes op het scherm en dit alleen in de hd resolutie gewoon tv en ander... Bekijk bericht Hey @peter conings , Peter, Geen dank! Bedankt voor je terugkoppeling. Dat is snel opgelost. Zou je ... Bekijk bericht |
|
De app crasht zodra ik het apparaat Samsung Frame (32 inch model 2020) kies op mijn Iphone 6S (iOs 12) Ik word er direct uitgegooid zodra ik... Bekijk bericht Ik heb alleen Produkten in huis. Bij een vriendin, die net een nieuwe frame tv had, aangemeld met ... Bekijk bericht |
|
Goeden dag ik zit even met me handen in het haar, ik heb een Samsung QE75Q80T voor 3,499 € gekocht, nu heeft de tv een probleem gehad met... Bekijk bericht Dat kan ik me voorstellen. Ik kan je alleen nog een reparatieverzoek aanbieden, dan zal de monteur h... Bekijk bericht |
|
Hallo, Ik probeer mijn ps2 aan te sluiten op mijn tv. Dit kan helaas niet met de originele kabel (dit is een scart kabel) want die... Bekijk bericht Hi @Tim S, Ik kwam de volgende tip tegen: PS2 HDMI Dongle Schijnt te werken! Check: https://bit.ly/3... Bekijk bericht |
|
Ik heb sinds een week deze nieuwe TV en ben blij met alles behalve dat ik alleen op Netflix een storend geluid krijg en dus niet de Audio via... Bekijk bericht Zomaar van de een op de andere dag doet Netfilx het prima nu. Niets veranderd maar evengoed bedankt ... Bekijk bericht |
|
Ik heb sinds 3 dagen een QE55Q90TALXXN. (Had hiervoor een UE55H7000). Op mijn TV heb ik via eARC een Marantz SR5014 aangesloten. Het probleem... Bekijk bericht Hey @Tinto_Brass , Geen dank! Mooi dat het is opgelost! Zou je misschien je vraag als ✅Oplossing wil... Bekijk bericht |
|
Beste Lezer, Ik heb vandaag mijn Q8 QLED 2020 gekregen en geïnstalleerd. Daarbij heb ik ook geprobeerd de AirPlay functie te gebruiken maar die... Bekijk bericht |
|
Hoi hoi Wij hebben een nieuwe tv en ik wilde foto's in de ambient mode zetten via SmartThings . Er werd verbinding gemaakt en het... Bekijk bericht hier ook niet hoor, had een afspraak moest 3 weken wacht, voor een reset op afstand en thats it, wer... Bekijk bericht |
|
Hallo forum leden. Ik heb sinds een aantal dagen een QE65Q95T in mijn bezit. Het volgende is mij opgevallen. Als deze in standby mode staat... Bekijk bericht Hallo Jan, Ik heb het inmiddels gezien. Exact hetzelfde als bij jou. Led is nauwelijks zichtbaar. Za... Bekijk bericht |
|
Ik zie bij concurrenten dat je TV kan opnemen op een hard disk terwijl je TV af staat. Bij sommige oudere types kan je zelfs TV opnemen op HDD... Bekijk bericht Alright, succes! Mocht je nog vragen hebben, dan weet je de Community te vinden. Bekijk bericht |
|
Ik heb een dunne witte horizontale streep in het midden van beeldscherm. Weet iemand wat dit is en oplossing? Rinus Bekijk bericht |
|
Hoi ik heb een probleem met mijn smart TV ue49nu7100. Sinds gisteren zit ik met een half zwart scherm dus ik denk dat de backlight leds het... Bekijk bericht Hi @Furax01, Helaas is de wetgeving in België inderdaad anders dan in Nederland. Wel mag ik je tegem... Bekijk bericht |
|
Vandaag onze SAMSUNG 4K QLED tv QE50Q86T binnengekregen en geinstalleerd. De films en videos van mijn mobiel kan ik streamen naar de TV. Echter, ik... Bekijk bericht |
|
Hi, Ik heb onze Frame 32 in artmode op dia-mode staan (switch om 30 min) , nadat ik hem 's avonds heb uitgezet (langer switch knop ingedrukt... Bekijk bericht |
|
Gisteravond rond 17.30 lekker tv kijken en ineens de melding op het beeld dat de tv zoekt naar een luidspreker. Vervolgens de melding geen... Bekijk bericht |
|
Goedemorgen!Sinds kort loop ik tegen het volgende probleem aan;Zodra ik mijn TV aanzet en Ziggo is opgestart om TV te kijken, switch ik later op de... Bekijk bericht Hoi @Martijn03031989 , Martijn, Bedankt voor je terugkoppeling! Houd me zeker even op de hoogte. Fij... Bekijk bericht |
|
ik heb Samsung 55q60t, samsung hw-h550 soundbar optisch aangesloten en tv box hdmi aangesloten. 8 op de 10 keer tv start met tv luidsprekers en... Bekijk bericht |