Hi
ik ben op zoek naar de originele tafel standaard /voet voor de TV, Samsung model UE46F6400AW. Waar kan ik dit bestellen?
ik wil de tv op... Bekijk bericht
Goedemiddag allemaal,Graag zou ik wat advies willen krijgen omtrent mijn situatie op het moment met Samsung.Ongeveer 2.5 maand geleden kreeg mijn... Bekijk bericht
My question:I received my new TV on Friday, only the edge (around) of the TV sometimes looks weird.
Sometimes there is a strange effect at the... Bekijk bericht
Heb sinds gisteren problemen met de npo app. Wil niet meer opstarten op mijn tv , heb van alles geprobeerd, uiteindelijk mail naar npo, nog geen... Bekijk bericht
2 dagen geleden een nieuwe tv gekocht QE55Q74TALXXN. Alles volgens de handleiding uitgevoerd met het uitpakken en aansluiten. Mijn eerste reactie... Bekijk bericht
WOLKEN links en rechts en ZWARTE BALK over twee derde bovenaan het BEELD zie bijgevoegde foto's (2021-05-23) Ik heb 5 jaar geleden een smart... Bekijk bericht
Sinds 22/05/21 zijn er trillingen op ons tv scherm,zowel op netflix,youtube,kabel en sateliet verbinding,internet verbinding kan het niet zijn... Bekijk bericht
Ik heb de Samsung QLED 43q64t aangeschaft met smart afstandsbediening. Teletekst regelen blijkt nogal omslachtig. Ik weet nu hoe ik pagina 888 in... Bekijk bericht
Ik zou een koptelefoon willen aansluiten op mijn ue37b6000vp. Om dit te doen heb ik een DAC (er zat een optische kabel/toslink bij) gekocht. Ik... Bekijk bericht
Probleem met mijn Samsung TV QE55Q75T(2020)
Elke poging om WIFI te gebruiken mislukt. Na invoeren van de JUISTE key, volgt de foutmelding... Bekijk bericht
Hallo, een vraagje. Ik heb onlangs een nieuwe tv gekocht namelijk de Samsung The Frame 2020. Nu lees ik dat in het kunstmodus menu een item... Bekijk bericht
Goedemorgen,
wij zouden heel graag zien dat de App van New Faith Network goedgekeurd word, zodat we met onze Samsung frame gebruik kunnen maken... Bekijk bericht