Modelcode TV: QE49Q7FAM Huidige softwareversie is: T-KTMDEUC-1300.3, BT-S Ingesteld dat TV automatisch software... Bekijk bericht
See the bigger picture! Onze QLED, Premium UHD en Frame TV's zorgen voor een levensechte beeldervaring.
| Custom List Message Item |
|---|
|
Modelcode TV: QE49Q7FAM Huidige softwareversie is: T-KTMDEUC-1300.3, BT-S Ingesteld dat TV automatisch software... Bekijk bericht |
|
Sinds 3 weken deze smart tv. Het vervelende probleem is dat om de zoveel tijd de tv uitgaat en dan gelijk erna weer aan. Alle kabels gecontroleerd... Bekijk bericht Hi @Rinioh, goedemorgen. AV receiver staat voor Audio Video versterker, dit is een losse versterker ... Bekijk bericht |
|
Hallo, ik heb sinds een half jaar de samsung q90t 65" televisie i.c.m. de samsung hw-q950t. Dit is een fantastische combi, ben er ook heel... Bekijk bericht Hey Dave, @Daveltje , Dat is jammer! Misschien had ie z'n dag niet. Goed dat het in ieder geval opge... Bekijk bericht |
|
Goedemorgen, Ik heb een 55inch Q90TC TV met een once connect box i.c.m. een KPN Arris VP5202.Nu hapert mijn beeld nog wel eens als ik... Bekijk bericht Hi @MartijnK, Ik heb je een price bericht gestuurd. Hopelijk komen we tot een oplossing Groet, Jordi Bekijk bericht |
|
Ik heb een Samsung the frame '65 inch tv uit 2021. Welke iptv app ik ook gebruik, ik kan geen ondertiteling selecteren of taal veranderen.... Bekijk bericht Hi Harry, zou je die info met ons willen delen. Is dat de montwur geweest die de update heeft uitgeb... Bekijk bericht |
|
Ik krijg het beeld van deze nieuwe tv niet lekker helder, welke (combinatie van) instellingen ook probeer. Mijn grootste bezwaar is dat wit niet... Bekijk bericht Hey @Gert12 , Gert, Bedankt voor je terugkoppeling! Mooi gevonden! Fijne avond nog! Bekijk bericht |
|
Beste, Ik heb een frame tv, UE55LS003. De software is up to date en ik heb de tv al een keer gereset. Nu het probleem. Voorheen als de tv langere... Bekijk bericht Hulp of afstand gehad. Nu heb ik weer de instellingen die ik voorheen niet had. Dus voor nu opgelost... Bekijk bericht |
|
Waar bevindt zich de ethernetingang op Samsung Q80T 65inch? Bekijk bericht |
|
Ik heb een tv van nu 2,5 jaar waarbij ik in oktober vorig jaar uit het niets balken in het scherm kreeg. Nu krijg ik te horen dat het repareren... Bekijk bericht Hey @tolysia , Geen dank! Hopelijk lukt het om iets voor elkaar te krijgen.Stuur deze link ook maar ... Bekijk bericht |
|
Ik heb de TV Samsung Neo QLED 4K 65QN95A (2021) aangeschaft. Nu zijn alle randapparatuur (ziggo next en blu ray speler) aangesloten aan de Heos... Bekijk bericht Goedemorgen @Meulenhof , Is het inmiddels gelukt om alles aan te sluiten? Er staan nog vragen open.. Bekijk bericht |
|
Beste, Van Samsung een email gekregen dat we geen gebruik konden maken van de cash back actie.De reden was dat de "het deelnemende model is... Bekijk bericht Hoi @RAY51, goedemorgen. Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we he... Bekijk bericht |
|
Ik heb een Samsung qled 4k 55q95t (2020), maar vanaf het begin is de bal bij voetbal kijken bij grote bewegingen niet scherp. Alsof er een schaduw... Bekijk bericht
Samsung heeft keurig iemand langs gestuurd, en de videoboard en de kabel zijn vervangen, maar het he... Bekijk bericht |
|
Hallo, Ik heb een 2016 Samsung tv, type UE40K5600, en wil graag de Cinetree app installeren. Tussen de apps staat ie helaas niet, ook het... Bekijk bericht Goedemorgen @Marsmannetje , Heb je al een afspraak met Hulp op Afstand kunnen maken? Bekijk bericht |
|
Beste, Wanneer zal de creditatie plaatsvinden? Ik word aan de lijn gehouden. Het is nu al een maand dat ik dagelijks contact maak en word van... Bekijk bericht Hallo @Members_I0MQYVi, Bedankt voor jouw bericht en uitgebreide uitleg. Onder normale omstandighede... Bekijk bericht |
|
Hallo, De afstandbediening werkt niet helemaal. De tv reageert op alle knoppen behalve de home knop. Afstandbediening opnieuw koppelen en... Bekijk bericht goedemorgen @Dick ik had de tv heel de nacht van het stroom gehaald, en ook de afstandbediening gere... Bekijk bericht |
|
Ik heb sinds meer dan een jaar de #QE55Q64RALXXN. Deze is verbonden met een digicorder van Telenet via HDMI. Nu sinds geruime tijd wanneer ik via... Bekijk bericht Hi @Petjaa, goed dat je een bericht stuurt! Hebben de bovenstaande tips al geholpen? Je kan ook kijk... Bekijk bericht |
|
Ben nu van af de indienen van de Cashback op 9 november 2021 bezig om deze uitbetaald te gaan krijgen maar wordt alleen maar aan het lijntje... Bekijk bericht Graag gedaan en wat fijn om te lezen dat het allemaal is goedgekomen 😇 En mocht ik je in de toekoms... Bekijk bericht |
|
Beste Samsung Ik heb 10 januari 2022 mijn nieuwe Samsung QE65Q60AAUXXN tv (type uit 2021)binnen gehad, wat blijkt buiten dat ze mij een Benelux... Bekijk bericht Idd leverancier contacten. Ik heb zelf persoonlijk goede ervaringen met art en craft Bekijk bericht |
|
Eind november heb ik een Neo QLED aangeschaft via PlatteTV. Een mooie 65inch waarop een cashback van 500 euro van toepassing is/was. Ik ben er niet... Bekijk bericht Hey Thomas, @ThomasGerver , Dat is goed nieuws! Hopelijk wordt de rest ook snel geregeld! Fijn weeke... Bekijk bericht |
|
Op 8 nov. 2021 een Samsung QE65QN95AATXXN gekocht en dezelfde dag geregistreerd voor de cashback-promotie van € 300,00. De aanvraag werd al 2x... Bekijk bericht Heb inmiddels de cashback ontvangen. Martijn, bedankt voor je goede hulp! Groeten en het allerbeste,... Bekijk bericht |