Hallo,
Ik heb bovenstaande tv die na het inpluggen van de stekker aan gaat, smart TV komt in beeld en valt uit, de rode led knippert 1x, dit... Bekijk bericht
Mijn televisie start niet meer op. Als de stekker erin zit licht het scherm op, flikkert een keer en gaan dan weer uit. Dit herhaalt zich... Bekijk bericht
Hoi allemaal,
Sinds 2 weken werken de 3 zenders van npo niet meer. Ik stream televisie via internet en de app van online.nl. Alle overige zenders... Bekijk bericht
Hoi,
Ik heb net een nieuwe 65QN95A die ik via eARC geconnecteerd heb met mijn (oudere) Marantz SR5007.
In de geluidsinstellingen heb ik... Bekijk bericht
Mijn TV, Model UE40JU6445W versie 02 geeft geen beeld meer en herstart zichzelf constant. De rode led gaat wel branden en het lijkt erop dat de TV... Bekijk bericht
gisteren een update op de TV doorgevoerd. Na de update blijkt de NETFLIX app niet meer te werken. Ook kan ik netflix niet meer streamen vanaf mijn... Bekijk bericht
Goedemorgen,
Ik heb een #UE55KS7000SXXN tv, uit 2016
als ik hem nu aanzet krijg ik na een minuut of 2 allemaal horizontale en verticale... Bekijk bericht
Via de promotiepagina de lijst aangevraagd en foto's bijgevoegd van achterkant sticker tv en de aankoopbon. Nu mail ontvangen dat voornoemde... Bekijk bericht
Hallo,
Ik ben zeer tevreden over mijn nieuwe tv, op 1 pijnpunt na:Het zappen met mijn ca. 2 maanden oude TM2180E Smart Remote afstandsbediening... Bekijk bericht
Ik heb een The Frame 43 inch gekocht en loop tegen een probleem aan. Nu 2 dagen in gebruik.
Eerst wat gegevens:
Software versie: 1807
... Bekijk bericht
Hoi, wie kan mijn helpen. Ik heb mijn canon camera aangesloten op mijn samsung smart tv (QE65Q80TALXXN), de tv ziet wel de camera, maar vind geen... Bekijk bericht
Graag wil ik op mijn UE46F6500SS tv NPO plus toevoegen opdat ik via de smart key vd afstandsbediening daar naar kan kijken ( net zoals bijv.naar... Bekijk bericht
Wij hebben een QE65Q9FNA softwareversie 1320.4
op onze ipads en iphones kunnen we de tv niet zien bij synchrone weergave en hij staat ook niet in... Bekijk bericht
Ik heb Neo Quled smart tv 55QN95A de monteur vertelde dat de met Bose 700 nog niet met HDMI gaat dat , dat er van uit Samsung een update moet... Bekijk bericht
Onze samsung tv model UE 48 JU 6000W XXN, geeft de laatste tijd regelmatig zwart beeld en soms valt het geluid weg. De rode tv knop blijft... Bekijk bericht
Beste Samsung,
Ik heb gisteren een e-mail ontvangen van jullie over de door mij geregistreerde cashback voor mijn aangekochte Samsung 75"... Bekijk bericht
Hallo,
Ik heb een nieuwe computermonitor (samsung). Ik heb ook een TV van samsung in dezelfde kamer staan. Wanneer ik de TV of computer... Bekijk bericht
Beste community,
Sinds korte tijd heb ik over mijn ganse scherm vlekken. Ik heb vervolgens zoals op dit forum aangegeven de zelftest gedaan.
... Bekijk bericht